לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


יש לה שם, אבל היא גם תענה למבט בעיניים.
Avatarכינוי:  SForSol

בת: 32

MSN:  .

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2015

אותו דבר


אני קוראת את הפוסטים הישנים שלי, ומבינה שלא השתנתי. התקדמתי מבחינת הישגים שטחיים אבל.. אני חוזרת על אותן טעויות. הלחץ הוא עדיין הדלק שמניע אותי. 


אומרים שכדי שיהיה שינוי צריך לפעול בדרך שלא פעלת בה אף פעם. אבל זה לא רק זה, אני לאט לאט מבינה יותר שכדי לשנות צריך לעבור לסביבה אחרת, כי מה שמקיף אותך זה מה שחוסם אותך מלהמשיך הלאה. השינוי מבחינתי הוא לא מהפך, אתה אותו בן אדם עם אותם זיכרונות ונקודות חולשה. השינוי הוא למצוא את הדרך למצות את עצמך טוב יותר. במשך כל חיי הבנתי שהיסודות המרכזיים הם משמעת עצמית, התמדה וסבלנות.. אבל עדיין לא גיליתי את היסוד שהופך אותם לקבועים. 


אני לאט לאט מבינה שזה לא רק שאני חסומה מבפנים אלא גם חסומה מבחוץ, הדרך הפיזית שלי נעולה מפניי, ואין לי את התעוזה לעשות את הצעד שרוב הסיכויים יפיל אותי, ופשוט לעבור. אני מאמינה שצריך לקחת הימורים בחיים ומצדיקה את זה, אבל ברגע שאתה יודע מראש שאין לך כרגע את הכלים לעבור ושזה צעד צפוי שלא תצליח לעשות את זה כמו שרצית ואף תגרום נזק, אז אתה לא מעז. כי אני רוצה לאכול את העוגה ולהשאירה שלמה. וזה מתסכל אותי עצם הידיעה שאין לי כרגע אופציות, כי תמיד יש דרך, אז איפה היא עכשיו.


הסבלנות שלי פגה, אני לא רואה בה הגיון. כדי להאמין בה אני צריכה להרגיש בטוחה בדרך הזו, וכדי להרגיש בטוחה אני צריכה לראות את הדרך הזו במו עיניי, אבל הדרך מטושטשת כבר המון זמן. אני נמצאת באזור מעורפל כבר כמה שנים, ומחפשת את היציאה ממנו, אבל מסתבר שאני רק חגה סביבו.


אני כבר לא יודעת במה להאמין, כי את האמונה שלי איבדתי מזמן. נתתי להגיון לקחת אותי איתו, לשאוב ולתמרן אותי ככל העולה על רוחו. פעם הייתה בי טיפת רוחניות, יצירתיות, אמונה בלא נודע, אמונה בנפש והאש בערה. היום אני מרגישה שהיא איננה, והראייה המציאותית הזו..שורפת.


אני כלואה במעגל הצפוי ובמירוץ מטורף, אני ניצודה ע"י הזמן ולא הציידת בעצמי. הזמן, הוא דמיוני, והוא מרשה לעצמו לתעתע בי ולשגע אותי. אני תלויה באזור המעורפל שאני נמצאת בו עכשיו, הסתגלתי לתנאיו. האזור סימם אותי בתלות כך שאיני יכולה לעזבו, הוא גרם לי להתמכר לתשוקות הלא נכונות. התעוורתי, אני חסרת שליטה.


אני רוצה פשוט לקום וללכת, ללכת רחוק ולהתנתק מהכל. ללכת עד שאקבל איזה סוויצ', ופתאום אבין.

נכתב על ידי SForSol , 11/4/2015 20:59  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ירדן הסגולה :] ב-24/11/2015 20:20
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSForSol אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על SForSol ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)