לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

!WARNING To the Viewers, The Writer of this Blog is Delinquent. so don't Follow his Behaviour


העידן השלישי? סטודנט!

כינוי:  Happy-Berry

בן: 35

ICQ: 167086142 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

1/2009

כמעט חצי שנה אחרי


קשה להאמין איך הימים עוברים מהר, וכמה ניתן להספיק לעשות בכל יום.
הימים ארוכים אך עוברים מהר. להיות חופשי ועצמאי זה להיות לבד.
אני חושב שאלה 2 המסקנות העיקריות שהבאתי חזרה מהטיול בארה"ב.

כמעט חצי שנה אחרי והזמן עובר ואיתו הדברים.
יוצא לי לעשן הרבה בזמן האחרון. יותר ממה שאני חושב שכדאי, אני לא קונה תמיד לוקח מאחרים - אם מציעים כמובן. זה אחד הדברים שהחלטתי לא להחזיק על עצמי. לא להוציא על זה כסף.
אבל כל כך כיף לי, וגם כשמציעים נדיר שאגיד לא. גם עכשיו שאני לבד, אני רוצה. מה יותר חזק הרצון להנאה או הרצון לבריאות?
נו באמת זו קלישאה להגיד בריאות, ההנאה תגבור על זה בקלות אבל לצערנו אנחנו חיים בעולם שהכסף מניע אותנו.
והכסף אמר את דברו.
לא האמנתי, עוד חודשיים אני וקרן כבר שנה שלא ביחד. אומרים שאתה מפסיק לחשוב על האהבה אחרי שעברת את אותה תקופה שהיית ביחד, לבד. ובכן היינו ביחד שנה.

אני מוצא את עצמי מבלה יותר ויותר בחברה שרי ורוני, כיף בחברתן אני מרגיש שתמיד יש אינטרקאציה ועניין בסביבה.
ציינתי כבר שאנחנו מונעים ע"י כסף? ובכן יש כאלה שיותר ויש כאלה שפחות. מסתבר שאני גם מוכשר בזה, אחרת? איך אתם מסבירים שקבוע אני מנצח שבוע אחרי שבוע בערבי מונופול? (טוב הגזמתי קצת עם השבוע אחרי שבוע לא תמיד משחקים כל שבוע)
נמאס להן שאני מנצח אז עברנו לקוקוטאקי. עכשיו אני אנצח בלעשות קולות של ג'ירפה.

כמה שהימים ארוכים, והלימודים קשים - אני בוחר לנצל את זמני דווקא בהשלמת חורים. אני לא מדבר על חורים בפונקציה, תרגול נגזרות,  פתרונות במימון כדאיות השקעה ודוחות רווח והפסד.
מדובר על חור בהשכלה שנקרא star wars,  אנא לא להגיב בפליאה, אך אכן אינני ראיתי מעודי אף סרט בסידרה, הגיע הזמן להשלים את החסר, אני בסרט השלישי ומתקדם.

כבר 10 חודשים שלא הגדרתי בחורה כחברה. אז יש דבר מה באופק, אני יספר לכם מדוע אני מסיק שאנחנו חברים:
אני תמיד משלם לה על סרטים
אנחנו מדברים הרבה
יוצא לנו להיפגש בחודש האחרון פעם בשבוע לפחות...
מה אתם אומרים זה נחשב שאני והוט יוצאים? גם כן הם אני עוד באמת יעבור ליס, פעם הממיר לא עובד, פעם חשמל סטטי, פעם VOD לא עובד, ושוב הממיר לא עובד. מה נסגר???? קשה לכם לבוא בפעם אחת לסדר בעיה?? נמאס לי להתקשר אליכם, נמאס לי לרדוף אחריכם, נמאס לי כבר שאתם קובעים טכנאי ל 12 בצהרים מה אני השרמוטה שלכם אין לי עבודה אין לי לימודים?? עוד שניה ואני נותן לכם את המפתח לדירה! בואו כנסו תתקנו ותלכו. תחתמו על המסמכים בשמי.

לקח לי 5 פסקאות הפוסט הזה להגיע לנקודה ולסיבה שבאמת נכנסתי לישראבלוג לכתוב את השטויות האלה. הסיבה לא מורכבת או קשה, בסה"כ לאן הגעתי חצי שנה אחרי, מי היה מאמין שאני יגיע למצב הזה והוא כדלקמן:
יש את קרן. לא קרן האקסית שלי אלא קרן חדשה. ואפילו אל תתחילו עם השאלות מה יש לך מהשם הזה.
קרן התחילה איתי לפני איזה חודשים, קורה גם לי לפעמים כן כן. בעצם אני לא בטוח שהיא התחילה איתי. אבל התחלנו לצאת. והיא כל כך לא בקטע שלי מסתבר. אבל מה התאים לי בחורה מזדמנת ואם מה שצריך זה רק לצאת איתה ולהיות קצת צבוע אז יאללה. (אני באמת המום מעצמי אני לא בן אדם כזה - או שהרגע הוכחתי שאני כן)
אחרי שבועיים כבר לא יכולתי לסבול את זה. לא יכולתי להעמיד פנים, לא יכולתי להיות איתה, ומעבר לכל היא גרועה במיטה. לא ראיתי דברים כאלה פשוט בלוק ששוכב שם, מדי פעם היא גם זורקת איזה משפט מעצבן באמצע שאנחנו... כן הבנתם. החלטתי שדי לא אכפת לי שלא תהיה לי אף אחת רק שהיא לא תהיה איתי.
חברים אם יש דבר שאני ייעץ לכם? אל תשכחו שום דבר אצל בחורה שרק התחלתם לצאת איתה.
ופה נפלתי חזק כמו בסינפלד.. גם אני נאלצתי להשאר איתה ביחד במשך חודשיים, עד שנוצרה עוד הזדמנות ולקחתי את זה בחזרה. כמה שעצוב זו האמת. אני לא ידוע איך לתאר אותה בשבילי, אולי אני שונא אותה אולי היא עושה לי בחילה. דברים מהסוג הזה. עוד לא הגדרתי את המילה הנכונה. אני דיי בטוח שהיא מגדירה אותי כחבר שלה, למרות שאף פעם לא הגדרנו מה אנחנו. בקושי מדברים בקושי מתראים אני מאד מקווה שהיא לא מגדירה אותי כחבר. אבל מצד שני קיוויתי לקבל 100 במימון.  חוסר ההגדרה לפחות נתן לי לגיטימציה להיות עם עוד בחורות כמה שלא בסדר בעליל שזה יהיה, זה מה שהיה. לפעמים צריך את ההגדרה את החוק כדי שתדע שדבר אחד אסור לעומת דבר אחר.
אני חושב שככה גם בשבוע האחרון הייתי עם הדס. את הדס אני מחבב כבר הרבה זמן. אני בכלל לא בטוח שהיא מחפשת חבר או בכלל מעוניינת לראות אותי כחבר. הייתי בטוח שהיא תרצה רק סקס מדי פעם אבל היום היא הציעה לי לצאת לסרט, ובדרך לסרט ובסרט, הכל בהתנהלות  - לא אדבר בשמה אבל ולפחות - אני קיבלתי הרגשה של יותר מיזיזה. אני לא אומר שזה מה שאני מחפש רוצה או קיים, רק ההרגשה שקיבלתי הערב.
וכמובן שצריך שתהיה עוד בחורה בשביל שיהיה לנו משולש לא?
אכן יש את ירדן, ירדן התחילה איתי. בזה אין עוררין! באה שאלה אותי אם אני פנוי למערכת יחסים רומנטית. בצורה בוטה ישר ולעניין. בחורה חטובה עינים כחולות. נראית טוב יוצרת רושם. אבל מה, אני לא מחבב אותה. להפך הוא.
למזלי את הטעויות שלי בנוגע ללצאת עם בחורה שאני לא מחבב כבר הפקתי. ותאמינו לי שלמדתי מהמקרים.. תזכירו לי לא להשתכר לפני שאני ניגש למבחנים, אני פשוט שוכח את כל מחשבותי כאשר אני פיקח. מכיוון שיוצא לנו להתראות במסגרת עבודה\חברים יחד עם אלכוהול יצא לי להקפיץ אותה הביתה וגם להתחיל איתה. אני לא משלה את עצמי היא בטוח לא מחכה לשיחה ממני, אבל לא נעים לי סתם התגרתי בבחורה שאני יודע שרוצה אותי. (שוב וללא טעם או פואנטה או שמץ של אמת אני אזכיר שאני לא כזה...)
הדברים מתגלגלים בצורה מוזרה, תאמינו לי השבוע הספקתי לעקם ג'אנט ולהחליף לגלגל ספר בלי אוויר. תאמינו לי שהדברים מתגלגלים בצורה מוזרה. אני רק מקווה שאני אגיע למקום טוב גם אם הדרך תהיה קופצנים וקשה (אוי איזה משפט קלישאה).
אני צריך לדעת איך לנסח את הדברים ולסיים עם קרן ת'עניינים אחת ולתמיד. כיף עם הדס אז אשאר איפה שטוב, כבר ציינתי ש - כיף > בריאות.  וירדן? אם היא תשאל משהו אתנצל ואגיד שהדברים לא מסתדרים אצלי כרגע.

אסיים במקרה שקרה הלילה בכניסה לאולם הקולנוע. הסדרן שבדק כרטיסים עצר אותי גם לשאול על נשק, כרגיל השבתי לא. ציפיתי לתשובה של בבקשה תהנו.
קיבלתי תשובה שונה לחלוטין...
איך לעזזל מכל האנשים שעמדו שם, דווקא אלי הוא פנה עם חיוך וגבה מורמת. "אין לך נשק? כמובן חוץ מלשון חדה, תזהר שאתה תוקף"
הייתי המום.

בצער וביגון אני אומר את זה באמת ובתמים... יש מלחמה בצפון ישראל ובדרום ישראל. אני גר במדינת תל אביב.
נכתב על ידי Happy-Berry , 9/1/2009 00:55  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHappy-Berry אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Happy-Berry ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)