לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נוף ילדות.



כינוי: 

בת: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

בילויים, הרגלים ועוד כמה דברים..


השבוע האחרון היה ללא ספק השבוע הכי טוב של החופש,
בשבת שעברה היתה פרידה מרגשת ביותר מהש"שינים.
אבל גם כייפית, מלאת זכרונות וצחוקים, בדיוק כמו שצריך (:
הייתה שנה אדירה, רק שהבאה תהיה לפחות כמוהה (:
[בעצם איך לא עם התפקידים והאנשים החדשים?!]
אחר כך שנישלישי עברו מהר כזה- התארגנות לווליום,
השאלת ספרים שאיכשהו הפכה לאטראקציה מגניבה ברחבי גדרה, ועוד כלמיני דברים..
שלישירביעיחמישי- ווליום.
נהנתי. נהנתי מסופסוף להיות עם דפי ונויה, ועם שארון והדר [אחרי שנים בערך]
נהנתי שדיברנו על הכל, וכל אחת אמרה בדיוק מה שהיא חושבת,
בלי השטויות הילדותיות והכל, הכל- בשיא הכנות.
נהנתי מהשטויות שעשינו שם, ומהצחוקים, ומהכנרת המדהימה שישלנו, שחייבים לשמור עליה!
ומהנסיעה המפגרת בדרך חזרה.
היה אדיר. היה אדיר שבילינו את הזמן הזה ביחד. [למרות החום והעומס והערסים..]
שישי היה יום משפחתי, דודים באו לארוחת ערב, צחוקים וכאלה.. כרגיל..
שבת בערב, באופן הכי ספוטני שיש נוסעים למודיעין להופעה של עברי לידר.
עם כל בנות ט'1 למינהם. ועברי שבניגוד לכל הציפיות דפק הופעה,
ובאמת היה אחלה ערב.. (: ממשממשממש נהנתי איתכן, שוב, אחרי שנייייים שלא בילינו יחד (:
 
אז למה בעצם אני מספרת לכם את כל זה?!
כדי להראות שזה כן אפשרי. לשלב.
שהכל מסתדר כזה פתאום ביחד. והלוואי שהשנה הזו תהיה כמו השבוע האחרון.
שנהיה אמיתיים, ושמחים, ואוהבים, וכנים, ומצחיקים, וצחקניים, וכייפים, וצרחנים, ונפלאים.
והעיקר?! שנהיה ביחד.
בצער רב וביגון קודר, אנו מודיעים על העילמות ההתלהבות הראשונית.
 
עוד מעט 16 שנה- זה 16 ימי הולדת.
זה 10 סיומי שנה, זה 11 התחלות שנה,
זה 10 פעמים לצאת לחופש, זה 11 פעמים לחזור מהחופש,
זה שש שנות יסודי, שלוש שנות חטיבה,
שנה אחת של תיכון,
זה לנסוע לנופש בפעם המי יודע כמה,
ולחו"ל למדינה החמישית או השישית כבר,
זה כבר ארבע שנות בלוג, עם חצי שנה הפסקה באמצע..
זה שלוש שנות תנועה, זה שלוש מחנות ומי יודע כמה טיולים,
זה תשע טיולים שנתיים [כי לא יצאתי בט']
זה 16 חגי פסח, וראש השנה, ופורים, וסוכות, וחנוכה וכל החגים כפול 16.
 
ואחרי כלכך הרבה פעמים שאתה עושה את אותם הדברים,
ההתלהבות הראשונית כבר מתה.
וזה מאבד המון, אבל המון מההנאה שבדבר.
זה לא שאתה מתרגש לקראת היומהולדת שלך, כי אתה כבר בן 16 ומי סופר?!
זה לא שאתה קם מוקדם לקראת היום האחרון או לחילופין הראשון בבית הספר, כי זה כבר לא נראה לך התחלה חדשה או סוף חדש, כי עשית את זה כבר 11 שנה.
זה לא שאתה משתוקק כבר לצאת לחופש, כי בתכלס, הוא כבר לא נראה לך כ"חופש" אלא כסתם הפסקה מהלימודים.
זה לא שקשה לך לישון לפני נסיעה לנופש או לחו"ל,
זה לא שאתה כותב "עדכון" ב-כ-ל פעם שאתה מעדכן בבלוג, וזה לא שאתה מגיב לכולם על הכל או בודק בכלל בלוגים אחרים באופן יומיומי, פשוט כי אנשים לא מעדכנים לעיתים דחופות.
זה לא שאתה מתלהב מפתיחת שנה בתנועה, כי פשוט היא אפעם לא נגמרה,
זה לא שאתה כבר לא סופר את הימים לאחור בשורה הזו במסנג'ר לקראת הטיול השנתי או המחנה קיץ. כי עשית את זה כבר קודם, ועכשיו כאילו כבר אין צורך.
זה לא שאתה מקדיש פוסט מיוחד בבלוג כדי לכתוב "חג שמח" בפונט ענק,
 
זה לא שאתה מתלהב מדברים כמו ילד קטן.
ילד קטן כן מתלהב כי הוא חווה את כל הדברים האלה בפעמים הראשונות בחייו,
ואצלנו?! הכל פשוט חוזר על עצמו. וההתרגשות הראשונית מתה.
וזה מוריד כלכך הרבה מההנאה שבדבר.
וחבל.
 
 
 
נכתב על ידי , 31/8/2008 10:09  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בננה קשוחה ב-31/8/2008 18:32
 



ככה פתאום..


ככה פתאום התחשק לי לכתוב פוסט, על כל מה שקורה כאן ככה פתאום.
מבלי לשים לב בכלל..
 
פתאום כולם עוזבים,
פתאום יש מלא פרידות,
פתאום באים אנשים חדשים לבית ספר,
פתאום יש הרבה כעסים,
פתאום יש הרבה עצבים, וסכסוכים ומריבות,
פתאום אנשים נעלמים לי,
פתאום קשרים מתנתקים,
פתאום קשרים אחרים מתחזקים,
פתאום נוצר מצב שיש אנשים שלא ראיתי חודשיים,
פתאום נגמרה השנה,
פתאום כמעט נגמר החופש, שהיה ממש טוב,
אבל בו זמנית גם לא משהו..
פתאום אני מתחילה לכעוס על הסובבים אותי,
פתאום אני מבינה שהשתנתי. ולא לטובה,
פתאום אני מתחילה לכעוס על עצמי,
כי נהייתי מעצבנת ויהירה ועצבנית וחצופה וחסרת טאקט,
 
פתאום הגיע השינוי הזה.
ולא כיף לי איתו, ואני מוצאת את עצמי ביותר מידי רגעים שאני עצבנית על עצמי בגלל דברים שעשיתי לא נכון.
אבל אם יש משהו שעוד יותר מעצבן אותי, זה שאנשים מנסים לשנות אותי בכוח.
 
תנו לי עצות, תגידו לי מה שאתם חושבים,
אבל אל תנסו להפוך אותי להיות כמוכם,
אני אקבל את מה שאתם אומרים, אבל מה לעשות עם זה- זו החלטה שלי בלבד.
תנו לי לעשות את הטעויות שלי בעצמי.
ותנו לי גם להצליח בעצמי.
 
 
עצות ודעות יתקבלו בברכה, אבל לא נסיונות להפוך אותי להיות כמוכם.
תודה.
 
נכתב על ידי , 20/8/2008 11:24  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של -^ Fall Out Shir ^- ב-29/8/2008 13:13
 



יש מלחמה בחוץ.


פעם שמעתי ש"האויב הכי גדול של האנושות זו האנושות עצמה".
נכון.
 
אתמול בבוקר פתחתי את העיתון, ובשער, אחת התמונות היותר מזעזעות שראיתי.
רחובות הרוסים, בתים מעלים עשן, גופות ופצועים זרוקים ברחובות. גם אם תדמיינו, לא תבינו את הזוועה.
יש מלחמה בחוץ, ולאף אחד כמעט לא אכפת.
ואם זה מהסיבות הנכונות, אז די בצדק.
רוסיה המעצמה וגיאורגיה השכנה לה [מצד טורקיה] נלחמות, אחרי סכסוך של 20 שנה עכשיו הם פתחו במלחמה.
מלחמה שנראית לי כלכך קשורה למאה שעברה.
קשה לי להבין איך אנשים בזמנים של היום נלחמים, נלחמים בכזאת עוצמה..
זה נראלי הדבר הכי מיותר שקיים, במיוחד עכשיו.
עכשיו, שהאיום הכי גדול שלנו, הוא עצמנו.
עכשיו, שבתקופה הזו כבר שוכחים את האיום האירני, ואת החמאס והחיזבאללה.
וכולם מודעים לזה שאם לא נשנה משהו, נמות, ובגללנו.
כולם אומרים- כשנמות, זה יהיה או מהתייבשות או מהצפה. [אירוני משהו?!]
האויב הכי גדול של האנושות זו האנושות עצמה?
הרסנו את הטבע, יבשנו את מקורות המים שלנו, גרמנו להרחבת החור באוזון, להתחממות גלובלית ועם הזמן, להמסת הקרחונים.
אם משהו יחריב באופן המוני וכוללני את האנושות, זו האנושות עצמה.
ואחת הבעיות היותר גדולות היא שכולנו מחכים.
מחכים למשיח שיציל אותנו, מחכים לאביר על הסוס על הלבן שייקח אותנו מפה,
אבל לא קולטים לשניה, שכל זה לא יקרה,
שכמו שהאויב הכי גדול של האנושות זו האנושות עצמה, אנחנו יכולים לשנות גישה ולהיות המשיח של עצמנו, האביר על הסוס הלבן.
ולהפסיק את כל האיומים עלינו.
אחרכך נתעסק בסיסוכים בין אנושיים,
בנתיים, כל האנושות צריכה להתגייס כדי להתעסק בסיסוך שלנו עם הטבע.
סיכסוך שללא כל ספק, אנחנו אשמים בו.
 
 
פוסט אידיאולוגי משהו,
אבל קחו את זה בתור נקודה למחשבה.
 
נכתב על ידי , 12/8/2008 09:21  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הדרי(:. ב-15/8/2008 20:33
 



חופש?...


מסתבר שמלא זמן לא הייתי פה..
אפילו הספיקו לשנות את ישרא ולא שמתי לב..
אולי זה בגלל ששוב המחשב התקלקל ואני תלויה בזה של אחי,
ואולי בגלל שפשוט אין לי זמן.. וכשיש זמן, אין לי כח.
 
אבל תכלס?!
כולה שבועיים לא עידכנתי.
ואני מרגישה כאילו עבר הרבה יותר.. כי אלו היו שבועיים דיי עמוסים שכאלה..
 
הברמצווה עברה בשלום,
היה ממשממשממשממש כיף ובאמת כולם אמרו שהם נהנו (:
[אבל דוגרי?! מה שיותר כיף למתכנני האירוע מהאירוע עצמו זה ההכנות.
ובאמת שנהנתי מהן, סופסוף היה לנו זמן מוגדר כמשפחה..]
 
יומחרת.
המחנה קיץ הכי כייפי שהייתי בו.
באמת שנהנתי כלכך הרבה, כיאה למחנה קיץ.
אבל זה היה קצת שונה, יותר מיוחד.
קודם כל זה כל הפינוקים שהביאו לנו,
והיחס הטוב הזה מכולם, מהשבטים האחרים מההנהגה מרונית ואריק ומהשבט שלנו.
אבל בעיקר זו הגאווה המטורפת הזו שהביאה לנו את פרס הגאווה השבטית [מקום ראשון!]
האהבה שלי לשבט הזה, ההתרגשות לראות את האהבה של השאר לשבט הזה.
המסדר ההנהגתי היה כלכך מרגש שלא הצלחתי שלא לבכות.
לראות את כולם עושים את ריקוד המחנה שלנו. ריקוד כלכך דבילי שסחף הנהגה שלמה.
וכולם, עושים אותו עם חיוך ענקי מרוח על הפנים.
ואז מגיעה המחשבה שזה פשוט השבט שלי.
הגאווה בש"שינים התותחיים האלו שעשו שבט תותחי משל עצמו.
ואז- כבר לא יכלתי לעצור את הדמעות. והמחשבה של "מה יהיה שנה הבאה בלעדיים?!"
שנה הבאה, זה אנחנו.
הדבר הכי טוב שיכלו להביא לנו אחרי מסדר טעון רגשית כלכך,
זו פריקה.
פריקה מטורפת ומפגרת ["בקטע טוב אבל.."] במסיבה אחרי שהחניכים הלכו..
לעשות עוד פעמיים את שיר המחנה, שכל השכב"ג ההנהגתי עושה אחרייך [חח וגם את השיר של יוני P:]
כל זה, היה בול במקום.
ובאמת שאין דברים כאלה. פשוט אין.
 
אחרכך קצת רגיעה בבית.
כי גם את זה צריך..
אני אפילו לא זוכרת מה עשינו, אבל היה נחמד..
באיזה שהוא שלב פשוט התחרפנתי מ"לא לעשות כלום"
ואז פשוט נפגשנו כל יום..
יום הכנה לסמינר,
התנחלויות אצל אביטלס עם הביתריק שלה,
מפגש עם הגדרותיניקים שפגשנו במחנה,
ים באשדוד עם הבנות,
ערב אצל אביטלס
וכלמיני כאלה..
 
אחרכך יומיים סמינר מועצות.
באמת שזה היה הסמינר הכי לא חופר שהייתי בו.
הכל היה קליל ומגניב כזה..
אחלה משחקים ואחלה מתודות, אחלה הפעלות ורעיונות להעביר..
גם אחלה מדריך ובאמת שאחלה אכסנייה (:
הוא לא חידש לי משהו.. הכל ידעתי מסמינרים וקורסים שונים שעברתי..
אבל זה נתן לי נקודת מבט שונה על כל הדברים האלה..
ובאמת שהייתי צריכה קצת שוני.
 
 
אני מסתכלת עכשיו על הפוסט וקולטת משהו,
עשיתי את זה שוב.
שוב הגיע החופש ופשוט לא הצלחתי לשמור על קשר עם כמה אנשים חשובים לי.
התרכזתי בקבוצה אחת כל החופש.
ודווקא עכשיו, שממש באלי כמה אנשים מסויימים, אתם לא פה.
אתם במחנ"ק, ובאילת, ובקיבוץ, ובחו"ל ואיפה לא?!
אבל אני אופטימית.
ויש עוד חודש. לעשות מלאמלא דברים. [ויש את ווליום (:]
ואני אראה אתכם [לפחות את חלקכם].
ממש בקרוב.
ב7/8 באנדרטה בפרדס חנה.
קבענו?!
 
 
מצטערת שאין תמונות מכל הפעילויות והחוויות. פשוט מהמצלמה שלי לבלוג זה לא עולה, ולא לקחתי מהש"שינים תמונותמחנה.
אבל יש קצת בפייסבוק, אחרכך אני אוסיף עוד (:.
 
אוהבת ומתגעגעת,
נואיי וזהו (:.
נכתב על ידי , 3/8/2008 11:36  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של LIAN : ] ב-11/8/2008 00:44
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנואי 8]] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נואי 8]] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)