לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The dark side of the moon




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2006

עוד אחד.. :)


בוקר טוב.

תראו, בקושי עבר חודש ואני מעדכנת. איזה יופי.

 

סיימתי מחצית :) אז הורידו לנו שעות וכיף כיף..

עכשיו אני מתחילה ב11 בראשון ושלישי. וברביעי ב9. ומסיימת מוקדם ועניינים..

(והייתי לי תעודה. קיבלתי 40 בפיזיקה- הכי נמוך שאפשר לתת, וזה אשכרה העלה לי את הממוצע של פיזיקה- שהיה 15 :/)

ואין יותר ספרות ואנגלית :)

 

עברתי טסט. לפני חודש וקצת. אז עוד חודש וחצי נגמר לי המלווה. ייאי לי.

(גל כוסאמאמא שלו קיבל אוטו ליומולדת. יד שניה, אבל עדיין- אוטו. ואפילו אין לו עדיין רישיון!)

 

אמא שלי חושבת שאני עושה סמים.

(מסתבר שזה מסביר את האדישות שלי. ואת זה שיש לי ריח של סיגריות.)

לא ברור.

 

אנטון מתגייס ב24 במרץ.

באופן מאוד צפוי זה הכניס אותי לסרט סטייל טיטאניק.

אני אהרוג באופן אישי את המפקד שלו אם הוא יציב אותו במקום מסוכן.

:(

 

היו לנו היום צילומים לספר מחזור בביצפר. ושכחתי מזה לחלוטין. ונראתי, וול כמו שאני נראית בשניה שאני מתעוררת. אבל נקווה שלא נורא. אחרי הכל זה סתם ספר..

 

האמת אין לי באמת יותר מידי מה לכתוב.

גם ככה בא לי למות כי אכלתי אצל סבא וסבתא וזה אומר שעם כמות האוכל שיושבת לי בבטן אפשר להאכיל חצי אפריקה.

 

"The light will call you,
to wrap its arms around you.
the light will find you,
and wrap its arms around you.

Close your eyes, close your eyes
now i've arrived..."

 

3>

נכתב על ידי , 5/2/2006 17:11  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 36





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmoonlight thoughts אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על moonlight thoughts ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)