לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני יכולה לגלח את הרגליים שלי, אבל איפה הכיף?

Avatarכינוי:  פלא-גופא

בת: 36

ICQ: 200200899 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

שונאת אותך יא חרא


כותרת בנאלית כל כך לנושא בנאלי
אבל הלוואי והייתי מרגישה באמת או יותר או לפחות קצת
אולי זה בעצם מה שיהרוס אותך כמו שבא לי
זה שאני לא באמת כואבת על מה שראיתי
ובא לי להקיא, או שאני סתם אומרת.

אבל רק שתדע, שזו ההתחלה, ממי

אני לא פה, אני שם.

ולעוד הרבה הרבה זמן שאתה בכלל לא יכול לתאר לך
ומצדי
תפספס את השנים היפות שלי
ואני אפספס את שלך
בטח תזיין עוד קצת או הרבה לא אכפת לי
תדבק בהרפס או דרעק אחר

מתישהו תתחתן עם ילידת 89 או 90
כי זה נראה לך בסדר, תקני
במובנים ובאמות שאתה חי לגביהם זה נורמטיבי וככה צריך להיות, נורמטיבי

ולא שאני בעצמי לא מודעת לנורמות
אז אולי אני אהיה לבד
ואגור בדירה קטנה עם חלון גדול וגשם ושידה לבנה עם פרחים
ואולי אני יוצאת עם אחד
שאני אפילו לא אכתוב עליו מילה כאן
שתשתעשע לבד

ואולי אני אלך לשחות בבריכה כל בוקר
ואולי לא
ואולי אני שומרת על עצמי, וחיה כמו ספרטנית עסוקה כל רגע בשיפור עצמי ועושה לעצמי חים קשים
הא, נכון? היה יפה אם היה ככה.

אולי אם הייתה לך זכות.

"אני בתוך משבר אז אל תגידי לי להתמודד.." ?

?

?


אז אני אספר לך כאן משהו אמיתי מהחיים שלי, למרות שזה בכלל לא מגיע לך
אתה יודע, אומרים, חז"ל שאנחנו נהנים מהזכויות של האבות שלנו

כנראה אבא שלך ממש צדיק, לא :) ?


אז ככה:
אני ברווז, אני נחמד, אבל לבד.. סתם, סליחה, גלשתי יש יוטיוב ברקע


בא לי ללכת הבייתה
נכתב על ידי פלא-גופא , 15/8/2009 22:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,284

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפלא-גופא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פלא-גופא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)