לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אנחנו לא מפסיקים לשחק כי אנחנו מתבגרים,אנחנו מתבגרים כי אנחנו מפסיקים לשחק.

כינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2006

נומה,ניי,,,,,,,,,,,,




יש לי ימים שפשוט לא הולך לי לישון מוקדם,ואני כל כך רוצה

כי גופי עייף וזקוק לשלווה שאחרי יום עמוס שכזה,

וחבל לי כל כך שאינני רדומה שהרי אני מפסידה כל כך הרבה חלומות,,,,,,,,,,,,,,

ובשקט הזה של הלילה,אחרי שמילאתי לעצמי את מיכסת זמן האיכות שלי,

אז מה לעשות חשבתי,אולי לדבר עם עצמי?

לא נראה לי שכדאי,שהרי אחר כך אמצא את עצמי מתפלאת על כך

שאני לא מקשיבה,,,,,,לי.

אז מישהו אמר שלספור כבשים זה עוזר,,,,,,,,,,,,

ומכיון שלי זה לא עזר,אולי אעבור למשהו אחר,,,,,,,,,,,,,

נכתב על ידי , 19/2/2006 00:41  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



7,303
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorna אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orna ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)