לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אנחנו לא מפסיקים לשחק כי אנחנו מתבגרים,אנחנו מתבגרים כי אנחנו מפסיקים לשחק.

כינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

לא רוצה לומר נפרדת.


הבת המאומצת שלי טסה אתמול לקנדה עם משפחתה המקסימה.

אני מרגישה קצת כבדות,פתאום חסר לי משהו,ובטח שגם לשירי שלי.

כן כן,אני יודעת ,,,,עידן האינטרנט,,,,הסקייפי המסנגר מקל,מסכימה

אבל רק קצת,כי בכל זאת אין את החום האנושי,שיחות הנפש המלטפות,

הארוחות המשותפות,ההפתעות,הבילויים,הונגרייה,הצמות בתוך הראש,

חגיגות הדימיון הפרוע,ועוד המון שטויות שאת החיים ממתיקות.

גם את הפגישות עם טלייה האם הביולוגית,חברה מקסימה

שכל פגישה עימה הוא צחוק וחוייה.

אבל מה,יש ויש חברות טובה עם תשתית נהדרת, מלאת זיכרונות טובים.

ומה שנותר הוא להמשיך לטפח את הקשר ביבשת אחרת כי העוצמות של

חברות אמת,תמיד שומרת על הגחלת.

וכאן בארצנו הקטנטונת תמיד יש אוזן קשבת וחיבוק חם ואוהב,והמון ברכות

עם המתיקות שאת אוהבת,ברכות שיגשימו את עצמן.

ואנחנו,כמובן שנפגש שוב ושוב ו,,,,,הרי בסופו של דבר                                                            

אנחנו משפחה אחת גדולה.

ולכן,אני לא נפרדת.



 

נכתב על ידי , 10/7/2006 08:33  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



7,303
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorna אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orna ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)