לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

.*~black davil~*.


איך אפשר לתמצת את הבלוג המושלם שלי במשבצת הפיצית הזאת??? איך?!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2006


ואייייייייייייי עבר כל כך מלא מאז הפעם האחרונה שכתבתי פה.... קרו כך כך הרבה דבריםםםםםם.... קראתי עכשיו את הפעם הארונה שכתבתי פה- ההוא שחיכיתי לו- בא בסוף וגם ישן אצלי... בהתחלה רבנו אחר כך השלמנו והיה מזההה כיףףףףף.. אבל זה היה מזמן... מאז נפרדנו 3 פעמים ובשלושת הפעמים הוא התקשר ורצה לחזור אז חזרנו. עכשיו אנחנו סתם ידידים והוא אמור לבוא אלי מחר.. מקווה שיהיה נחמד. מאז שנפרדנו היה לי עוד משו שאחרי שהיינו ביחד שלושה שבועות רצה שנעבור לגור ביחד. דפוק. זרקתי אותו. עם ההוא ממוצקין אני ביזיזות נפלאה.... דווקא נחמד פלוס כל העניין...

אממממממממממ קרו עוד כמה דברים בטוח.. אה! העיפו אותי מביצפר ואמרתי להם שאם הם יספרו להורים שלי אני יברח ואין סיכוי שמישו ימצא אותי בחיים.. אז הם עוד לא אמרו... מחר יש לי שיחה עם המנהלת לראות מה עושים בקשר אלי... איך שאין לי כוח לזה.... עכשיו אני לבד בבית ואין לי מושג מה לעשות עם עצמי... אין לי מושג מה אני יעשה בל"ג בעומר... צריכל לדבר עם .ל.... יש כל כך מלא אירועים השבוע... מה אני פאקינג הולכת ללבוש??? אולי אני ימצא משו אצל אוש...

איך אחי עיצבן אותי היוםםםםם כל היום הוא דבוק לי לעורק.... אבל ת'אמת שהייתי קצת מניאקית... צעקתי עליו יותר מידי שירד ממני.... הוא עשה עלי חיבור ( הוא בכיתה ג' ) על זה שכל דבר שהוא מספר לי שהוא מתלהב ממנו אני אומרת לו יופי לך יבש כזה... אבל איך הוא רוצה שאני יגיב??? אני צריכה להתייחס אליו יותר יפה... אני צריכה לקנות לו משהו יפה...

אני צריכה להסתפר דחוף... אולי מחר אני ילך... הכי טוב מחר ככה ששהוא יבוא אני יהיה כוסית והוא יכול רק להוציא ת'עיניים.... דיברנו על זה... בינינו לא יהיה יותר כלום בקטע של סקס.. אפילו לא נשיקה.. זה אני קבעתי ות'אמת אני מצטערת על זה.... התגעגעתי לבחור וכן כן גם מהבחינה הזאת... אבל לא יהיה כלום ואם יהיה זה יהיה דפוק מיצידי... נראה מה יהיה מחר...

יש מחר יום הורים אבל בגלל שאני ב- י"ב אין לי אבל יש לאחותי.. אני מקווה שהמנהלת לא תנצל הזדמנויות....

נראה לי שאני ילך לעשות קצת כפיפות בטן... אכלתי מלאאאא בשבת... אי אפשר לשלוט בעצמך שיש ת'אוכל של הבית... אמממממממ אני הלכתי.... אנשים, תגיבו ותגיבו מעניין.. יאללה בייייי

נכתב על ידי , 13/5/2006 23:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 36




60
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBUTTERFLY402 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על BUTTERFLY402 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)