לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Toto's Place


Down,down,down.Would the fall never come to an end?


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2010

3never


בדקתי בקטעים קודמים וראיתי שהכי מגניב להזכר בנוור..והעדכון של הנוור
אז חשבתי לעשות עוד אחד:

1.אף פעם לא שחיתי בעירום
2.אף פעם לא השתתפתי בחינה\מימונה
3.אף פעם לא הייתי בחתונה של דתיים
4.אף פעם לא עשיתי בניית ציפורניים
5.אף פעם לא עשיתי אנאלי
6.אף פעם לא עשיתי צניחה חופשית\בנג'י
7.אף פעם לא שברתי עצם בגוף
8.אף פעם לא אכלתי סושי
9.אף פעם לא עשיתי קרחת\שמתי תוספות שיער
10.אף פעם לא התאשפזתי בבית חולים\עברתי ניתוח
11.אף פעם לא ראיתי את ביטלג'וס
12.אף פעם לא הייתי בסיני
13.אף פעם לא עשיתי סספנשן
14.אף פעם לא עישנתי סמים\נרגילה\סיגרים
15.אף פעם לא סרגתי
16.אף פעם לא שמתי עדשות
17.אף פעם לא מילאתי דלק בתדלוק עצמי חחח
18.אף פעם לא רכבתי על פיל
19.אף פעם לא עשיתי סקס במקום ציבורי
20.אף פעם לא ניסיתי את הקטשופ הירוק(הזוי מדי)
נכתב על ידי , 24/7/2010 18:09  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לא הייתי פה שנים..ואני מתכוונת..שנים


אז ככה..
אני הספקתי מאז(בהילוך מהיר):לעזוב את האידיוט הזה שהשתמש בכל מיני תירוצים בשביל להכניס אותי למיטה,לעזוב את החנות,לעבוד בברים,לעשות פסיכומטרי ולהכשל חרוצות כי זה פשוט לא מדד,לעשות קורס ברמנים,לעבוד בבית מלוון,לגור מחוץ לבית עם איזה פסיכית,לחזור עם הזנב בין הרגליים,לריב ולהשלים עם ההורים כל הזמן,לטוס בספונטניות לחו"ל,לחזור ולאבד כל כיוון או קשר למציאות,להכיר המון גברים רעים\טיפשים\מסכנים,למצוא כיוון ללימודים,לאבד חברה טובה,לדגמן הרבה,להרגיש בחיים..

אני לא יודעת למה יש לי את הצורך האובססיבי לנתח ולחשוב על כל דבר כל הזמן ולא פשוט לעשות..
אני לא יודעת למה יש לי נטיה להרוס לעצמי,לעשות דווקא דברים כי אני יודעת שממילא אין לזה סוף טוב אז בנתיים אני אעשה שוב ושוב את אותן הטעויות
אני לא יודעת למה יש לי כלכך הרבה כעס שאני לא יודעת לרסן

אני רק יודעת שמאסתי..
אני רוצה שיהיה לי כח לקבל דברים מסויימים כמו שהם
ולנסות לעשות שינוי איפה שאפשר וצריך
אני רוצה להפסיק לכעוס
אני רוצה להשתפר
לסלוח לעצמי על הטעויות
ולהתחיל מחדש כשהמטענים שיש לי משאירים לי תזכורת ואזהרה,אבל לא המנעות וחוסר פתיחות
אמן


נכתב על ידי , 24/7/2010 14:37  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 35

ICQ: 219789350 

תמונה




1,937
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTOTO RAIN אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על TOTO RAIN ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)