לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my life as a page


גיבובים משמימים על החיים שלי שהם כמו שאחר וחכם מימני אמר הם כבצל


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2006

בודפשט ב 2 תמונות



בודפשט

 

מבט על פשט מהצד של בודה

 

כן מאוד מזרח אירופאי

יום לאחר שצילמתי את התמונה הזאת הייתה עצרת שהפכה להיות הפגנה

אמא שלי התקשרה ובקשה יפה שאני לא אצא במלוא הדר האדום שלי כמובן שלא הקשבתי לה

וזאת הייתה ההפגנה הכי שקטה ועצובה שאי פעם ראיתי

אנשים מאות אנשים הלכו עם נרות בידים בשלג שהתעופף מסביב בשקט

דגלים של בודפשט או דגלים אדומים וחושך מוחלט שמופר על ידי הבהובי הנרות

משונה להגיד אבל זה עשה לי שלווה משונה

לדעת שאפשר להביע מחאה בשקט גם היום



ברך הדנובה

 

הדבר שהכי מרגיע אותי זה לראות נהרות משהו בזרמים של המים

זהו ברך הדנובה מצד אחד הונגריה מצד שני סלובקיה

בין לבין המון שלג נמס והלב שלי התעופף

היה לי קר- כן אני אומרת שקר....

(אפילו זכיתי בכמה כוויות קור כמו בכל פעם שאני מגיעה לחורף אירופאי אמיתי)

אבל היה לי שקט

לפעמים באמת הייתי רוצה לשמור שקט בקופסא מארץ רחוקה .....

 

 



נכתב על ידי , 8/11/2006 15:25  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 45




8,571
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshakti g אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shakti g ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)