לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my life as a page


גיבובים משמימים על החיים שלי שהם כמו שאחר וחכם מימני אמר הם כבצל


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2006

מין בוקר שכזה


כבר המון זמן שלא התעוררתי עם מחשבות על שום דבר באמת בדרך כלל אחרי מילמול קטן של מודה אני אני רצה בטירוף אחרי השעון ולא עוצרת לחשוב על שום דבר עד הסיגריה הראשונה כשאני במשרד

הבוקר התעוררתי אחרי שבת בה ישנתי יותר שעות ממה שאי פעם חשבתי שאוכל לישון התעוררתי מקודם

עם ציוץ הציפורים אז היה זמן לכוס תה וסיגריה על החלון באוויר הקר של הבוקר

ברקע באופן רנדומלי שירים מתחלפים ושקט לי לרגע

המחשבות שלי הפליגו להן לבוקר אחר במקום אחר

בוקר בו התעוררתי לאט גוררת את החלוק מקצה המיטה פותחת דלתות זכוכית גדולות ומתיישבת על ריצפת המרפסת

הרחוב היה שקט ועננים טילו בשמיים אוויר סמיך עם ריח קצת מתוק של פרות ופרחים וקטורת

בקצה הרחוב מחוץ לטווח ראיה יושב לו בשקט המנזר שלי בשעה שכזאת הנזירים כבר פותחים שעה שניה של מדיטצית בוקר

בקצה השני של העיר הנספח בטח קם מעוד לילה רווי חלומות על אהובתו המתה ופראנה הקטנה בטח עוד חולמת על אלים ואלות בצבעים עזים וחיים

לפעמים המחוגים בשעון זזים בדיוק בקצב שאנחנו רוצים כי אותו הבוקר הדקות חלפו לאט נותנים לי את כל הזמן האפשרי להרגיש הכל לטעום להריח

הבוקר שם התערבב לי עם הבוקר כאן והשאיר לי טעם של אננס בפה


 

וכמעט ששכתי

יום הולדת שמח לחומות של תקווה

נכתב על ידי , 19/11/2006 09:51  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 45




8,571
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshakti g אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shakti g ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)