לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my life as a page


גיבובים משמימים על החיים שלי שהם כמו שאחר וחכם מימני אמר הם כבצל


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2006

קצרים


מישהי מאוד חשובה אמרה לי היום

"התהליך מעייף אותך..."

הסתכלתי עליה לרגע ארוך כיביתי את הסיגריה ועניתי

"התהליך החייה אותי!"


אתמול התרפקתי בחיבוק של סופצוק שלי ושל נטע'לה והרגשתי לשניה כמו קרמל


פרפרים בבטן כבר כמה ימים ואין לזה הסבר הגיוני

הקיסה שלי אומרת שזה בטח בגלל שאני פותחת יותר מידי ערוצים

אני אומרת

זה לא משנה כל עוד זה פרפרים יפים


כייף לי כשאנשים שאני אוהבת עושים דברים שעושים להם טוב כמו :

city-zen 


נגמרה תקופה כי

הארנב האדום לוקח פסק זמן ארוך


יום שלישי

מאושר לנו

נכתב על ידי , 21/11/2006 14:14  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 45




8,571
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshakti g אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shakti g ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)