לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my life as a page


גיבובים משמימים על החיים שלי שהם כמו שאחר וחכם מימני אמר הם כבצל


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2006

קצרים ב'


זה שבוע כזה שהכל נאמר בקצרים כי אני קצת מרחפת לי


לא הספקתי להכנס לדירה שלו בכלל

רק בדלת כניסה כשהוא משך אותי אילו ופני נקברו בסוודר שלו כבר דמעתי

הוא חיבק אותי נישק לי את המצח בדיוק בעין השלישית מזג רום לתוך כוס של קולה הדליק לי סיגריה וכל זאת בעודו מחבק

ואז אמר : "נו שאקטי לא יכל להיות שכל סוודר שלי גורם לך לבכות"

צחקתי בין הדמעות

הרגשתי את הלב שלו מלטף אותי


היה לי זמן לחשוב השבוע

הדברים שאני רוצה שיקרו לי בזמן הקרוב מקבלים צורה ברורה


עדין יש לי פרפרים בבטן

עכשו יש להם גם קצת צבעים


כתבתי השבוע אולי בסוף שבוע זה יעלה כאן אולי לא

אני פשוט כתבתי כדאי שיהיה לי שקט בראש לפעמים פשוט צריך להוציא את המחשבות החוצה שיהיה קצת שקט ...


שבת שלום יקירי

שבת של שקט של שלווה

שבת של ענוג ושמחה

 

נכתב על ידי , 24/11/2006 10:58  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 45




8,571
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshakti g אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shakti g ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)