לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my life as a page


גיבובים משמימים על החיים שלי שהם כמו שאחר וחכם מימני אמר הם כבצל


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2006

שיחות עם הלב


"אני הלב האומלל שלך והגיע הזמן שתקשיבי לי "

התעוררתי עם המשפט הזה

התיישבתי על החלון וייכלתי לגשם

הלב שלי לא אומלל התרסתי לעצמי

"בטח שאני אומלל את אפילו לא רואה את כל הצלקות ואת כל החתכים ואת כל התפרים שעדין מדממים בי "

בהייתי חזרה לתוך החדר

טוב זה די ברור שאני מתחילה לאבד את האחזיה במציאות ממתי איברים פנימיים מדברים איתי?

"תפסיקי לחשוב על למה ומתי תתחילי להתייחס למה שאני אומר"

הרגשתי את הלב שלי דופק חזק בבית החזה

"אני רוצה להזכיר לך כמה דברים"

התיישבתי על הכורסאה מתחת לחלון

והקשבתי לעצמי

"העבר שהשאיר את חותמו בי כבר לא משנה במיוחד כי מה שהיה היה ואני ואת לא יכולים לשנות את זה מה שמשנה זה מה שקורה כבר כמה חודשים כאן ואת מתעלמת"

הדלקתי סיגריה

"שמעת שהמכונת כביסה התחתן – אמרת לעצמך בראש איזה יופי שהוא מצא את מקומו בעולם ובכלל לא שמת לב (כן גם לי יש הומר פנימי גברת צעירה) שהצלקת שלו מדממת כאן בפנים הייתי צריך לעשות הרבה בשביל לתפור את זה מחדש את יודעת את אפילו לא נקפת אצבע רק נתת לי ולתת מודע שלך לעבוד"

איזה שטויות אני השלמתי עם החלל שהוא השאיר כבר לפני שנים זה שהוא התחתן לא משנה כי גם אם לא היה עם אף אחת עדין אין לנו מקום אחד עם השניה

"ברור שאין לכם מקום ביחד אבל זה לא אומר שאת לא צריכה לשים לב לרגשות שלך גם אם צריך רק לתפור אותם ולהניח להם"

שאיפה ארוכה של עשן

"חוץ מהמכונה כביסה מה עם איך שאת מרגישה לגביהם – את יודעת למי אני מתכוונת למה את נותנת לעצמך כל פעם את היד החופשית להדק את הקרעים מבלי לקרוע אותם לרווחה ואז לתפור לאט וביחד איתם?"

טוב זה מוגזם הגעתי למקום שלם יותר ולקח לי הרבה זמן ואתה יודע כמה כואב לי כמה אתה מתקווץ בתוכי בכל פעם שאני נוגעת בזה בכל פעם שאני ניגשת לזה – חוץ מזה אני עכשו באמת במקום יותר טוב במיוחד אחרי שהשלמתי עם דברים

"טוב טוב אל תשתוללי את יודעת זה קצת כמו ניתוח לב פתוח תשתוללי משהו יקרע עכשו ואנחנו כאן רק בבדק בית עכשו"

נשימה עמוקה

"את יודעת שאני עדין יכול לאהוב לא?"

גיחוך קל נפלט ממני החוצה

לאהוב בטח שכן אני אוהבת כל הזמן אני אוהבת אותם אני אוהבת אותה ואותה ואותו ואותו ועוד ועוד בטח שאני אוהבת אז מה זה ההצהרה הזאת עכשו

"נו היום את במחשבות באמת טיפשיות – מישהו חכם אמר לך לא פעם להפסיק להיות בהכרה אני בתור הלב שלך מתחיל להסכים איתו"

יופי תעשו איגוד חשבתי לעצמי

"את יודעת זה טיפשי לחשוב בשקט כי אני בפנים ואני שומע את המחשבות שלך וכן נעשה איגוד אם זה מה שצריך "

הדלקתי עוד סיגריה

"ובאמת הראות ביקשו שתרגיעי קצת עם כל הניקוטין הזה שלך "

טוב לאן זה מוביל לב?

"אני רוצה שתביני שזה בסדר להרגיש שמותר לך לרצות הכל"

 

כן מותר לי הכל

 

נכתב על ידי , 25/11/2006 18:52  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 45




8,571
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshakti g אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shakti g ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)