לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my life as a page


גיבובים משמימים על החיים שלי שהם כמו שאחר וחכם מימני אמר הם כבצל


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2006

למה שאקטי


 

אז הוא התחיל ב פרויקט וחשבתי שזה לא יזיק לי לחשוב על דברים שלא קשורים במוות

כבר כתבתי פעם במיוחד בשבילה למה קוראים לי שאקטי

 

אבל עדין מתוך חיבה קלילה ביותר לנביאים חשבתי להשתתף גם

אז למי שאין כוח לחזור אחורה או ללחוץ על קישורים .....

 

יש כמה וכמה פירושים לשאקטי

שאקטי הוא שם אחר לפאוורטי החצי השני והנשי של שיווה

ושאקטי זה גם כוח פנימי

כשהייתי קטנה בסקוטלנד היה לנו שכן הינדי ,הוא היה יושב בגינה בחוץ מסובב חרוזי תפילה ומספר לי סיפורים על האלים ההודים, וככל שעברו השנים דיברנו על יותר דברים

יום אחד הוא אמר לי שהוא חושב שהשם שאקטי מאוד מתאים לי

שנים אחר כך בתאילנד הנזיר שלי אמר שהשם שהכי מתאים לי הוא שאקטי

אז אני מניחה שמאז אני שאקטי

 

נראה לי טבעי כשפתחתי את הבלוג להשתמש בשם שאקטי אחרי הכל הבלוג הזה הוא על חיי

 


 

ולנושא אחר קצת

אתמול city-zen נתן הופעה מעולה בבלום בר

אני נורא רוצה להגיד שהוא (וכמובן גם שותפו הנהדרים) פשוט עושים מוזיקה נפלאה

יש משהו מאוד מרגש בלראות אדם שאוהבים ומעריכים עושה את מה שהוא אוהב

 

נכתב על ידי , 19/12/2006 11:39  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 45




8,571
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshakti g אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shakti g ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)