לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my life as a page


גיבובים משמימים על החיים שלי שהם כמו שאחר וחכם מימני אמר הם כבצל


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2006

מספרים


פרויקט מספרים של חומות של תקווה

 

1 כמות הטבעות בהן אני חברה, כמות הפעמים ביום שאני עושה יוגה

2 כמות הפעמים שכתבתי את הפוסט הזה - בראשונה זה לא נשמר

3 מספר הספרים שאני קוראת בו זמנית  ומספר ההצגות שהשתתפתי בהם

4 שברים שיש לי בגוף (2 צלעות 2 ברגל ) כולם התאחו אבל עדין קיים כחוט השערה

5 ימים ברומא לפני כמה שנים גרמו לי להבין שאין שום סיכוי בעולם שאני אהיה ציירת דגולה במקום זה הגיעה ההחלטה להתמקד בצילום וצייור זה רק תחביב.... ו5 זה המספר מזל שלי

6 שנים אני עובדת באותה העבודה - הכי הרבה זמן שאי פעם החזקתי בתפקיד אחד

7 מספרים בחיוג המהיר שלי

8 אנשים חדשים נכנסו לחיי בחודשים האחרונים כל אחד מהם מיוחד ומדהים בדרכו/ה שלו/ה

9 זה הגיל של הזיכרון הראשון המשמעותי שלי

11 שנים עברו מבקשת הנישואין הראשונה שקיבלתי

12 הגיל בו קפצתי את הגדר הראשונה שלי עם סוס

13 שנים שאני והקיסה מחוברות בחוט בלתי נראה שאף פעם לא יקרע

14 הגיל בו הכרתי את האדם ששינה את חיי

15 הפעם הראשונה שכתבתי עבודת מחקר בפעם הראשונה

16 הגיל בו הכרתי את המכונת כביסה

18 הגיל בו אמרתי בפעם הראשונה כן להצעת נישואין ובאותו הגיל גם הפעם הראשונה ששברו לי את האגו ברמות קשות

בביטול האירוסין

25.6 הגיל בו התחלתי לכתוב בלוג

27 הגיל שלי כיום

45 זה הגיל המפחיד שלי

ויש מספרים נוספים כמו כמה אנחנו במשפחה כמה פוסטים כתבתי

כמה פעמים פירסמתי דברים שכתבתי ועוד אבל באמת שנראה לי ארוך מידי גם ככה

 בתור דיסקולקלטיבית פרוייקט המספרים נראה לי שעבר בשלום בשבילי.........

נכתב על ידי , 22/12/2006 16:35  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 45




8,571
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshakti g אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shakti g ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)