לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my life as a page


גיבובים משמימים על החיים שלי שהם כמו שאחר וחכם מימני אמר הם כבצל


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007

עצות


כחובבת פרויקטים מושבעת לא יכולתי לסרב בעיקר לא לו

 

אני חייבת להגיד מראש שאני לא רואה אף עצה כעצה רעה

כך שהעצה היחידה שאני מביאה לכאן היא עצה טובה

 

הייתי בת 16 כשהגעתי לנקודה הזאת שהיא כל כך משמעותית בחיינו שאנחנו יודעים שמכאן או שעולים או שיורדים אבל אי אפשר להמשיך באותו הקו

לא הייתי נערה מאושרת אף להפך הרגשתי שהעולם שחייתי בו לא מטיב איתי בכלל

והוא עצר אותי ברגע הכי קריטי ובין כל המילים המושיעות שלו הוא אמר

" רק את יכולה להושיע את עצמך אבל אחרים יכולים להושיט לך יד לעזרה, כשאת טובעת במערבולת תקחי את היד המושטת כי אם היא רצתה לתת לך לטבוע היא לא הייתה שם מלחתחילה"

נכתב על ידי , 26/7/2007 17:59  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 45




8,571
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshakti g אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shakti g ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)