לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my life as a page


גיבובים משמימים על החיים שלי שהם כמו שאחר וחכם מימני אמר הם כבצל


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

יום הולדת וכאלה


חשבתי הרבה מה לכתוב בפוסט היום הולדת שלי

אבל מכיוון שהיום הולדת שלי התחיל בכל כך הרבה רגשות מעורבים אני חושבת שכך גם יראה הפוסט הזה

אתמול אחרי לבטים רבים החלטתי שאני יוצאת לי לבדי לשתות משהו להרים לעצמי כוס של וודקה קפואה להתחלה של שנה בגלגל החיים שלי

היו לי משהו כמו שעתיים להעביר על ההופעה של סיטי זן (שיש לציין הייתה טובה בצורה יוצאת דופן)

אז ישבתי לי בפאב הקבוע שלי אנשים שלא הכרתי פיטפטו איתי כאילו הינו מכרים מאז ומתמיד והאלכוהול זרם וזרם

והיה לי נחמד באמת

בחוץ על החוף הייתה קבוצה של קרישנאים ששרו ורקדו כאילו עשו הופעה במיוחד בשבילי והיה לי שלו

פתאום כשראיתי את השעה אספתי מהר את דברי ואת החשבון ואצתי רצתי להספיק להגיע להופעה

בעודי מנסה למצוא את המקום ניהלתי שיחה הזויה בגרמנית עם שומר בכניסה לפאב ובעודי מנסה למצוא את הנייד שלי בכדאי להתקשר לברר בדיוק איפה המקום אני מגלה שאין נייד

בדיקה נוספת גילתה שהנייד לא נמצא בכלל וגם כבוי כלומר הוא נגנב

אני יודעת שזה רק דבר ובאמת אין מה להתרגש אבל כל האמצויות השונות שגם ככה משתוללות כבר כל השבוע התפרצו לבכי שאני לא מתורגלת בו בעודי בוכה אני מגלה שהפאב שסייטי מופיע בו נמצא בדיוק מולי והיה שם כל הזמן הזה פשוט לא ראיתי אותו חציתי את הכביש והשומר שם שבמקרה רב היה אירי ושמע אותי מדברת עם אימי שאל למה אני בוכה וזה כמובן רק הגביר לי את הבכי אז הוא חיבק אותי ואמר לי שלפעמים מוצאים דברים ולפעמים מאבדים אותם ושהוא בדיוק לפני רגע מצא משהו והוא רוצה לתת לי מתנת יום הולדת וזה היה קמע נוסח החסידות של בריאות והצלחה

בין רגע הדמעות נעלמו כשנזכרתי שכל דבר קורה מסיבה

ניגבתי את פני ועליתי במדרגות ישר לתוך זרועותו של שותפו לדירה של סיטי שאמר את כל המילים הנכונות כדאי לגרום לי להרגיש הרבה יותר טוב

המשך הערב עבר עלי בשקט קצת מלנכולי

נהנהתי מהמוזיקה ומהאווירה ומהידיעה שאני לא באמת לבד בעולם כפי שהרגשתי אך חצי שעה קודם לכן

כך התחיל לו הלילה הראשון של השנה החדשה בגלגל החיים שלי

עליות וירידות הן מנת חלקנו כל יום ויום

וזה בסדר כי ככה אמור להיות

וזה הזמן שלי להודות לכולכם כאן על הנוכות שלכם בחיי גם אם חלקכם עדין בנוכחות בלוגוספרית

אני מאושרת שאתם מעשירים אותי בכל יום ויום בקיום שלכם

ואני גם מודה לחברים שלי שלא כאן שהם מראים לי בכל יום ויום שיש לי עדין המון מה ללמוד

 

לפני שנה ביום הולדת שלי ציטטי שיר שרציתי בכל מאודי שהשנה הוא יושלם אבל לצערי זה לא אפשרי במקום בו אני עומדת עכשו וזה בסדר כי גם זה כנראה לא הזמן הנכון לכך .... אולי שנה הבאה :)

 

אוהבת ומחבקת כל אחד ואחת מכם

 

שלכם

שאקטי שהזדקנה בשנה

נכתב על ידי , 5/8/2007 18:37  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 45




8,571
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshakti g אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shakti g ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)