לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my life as a page


גיבובים משמימים על החיים שלי שהם כמו שאחר וחכם מימני אמר הם כבצל


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

אחרי


אולי אני אמורה להיות ככה נגועה בעצב אמרתי לך פעם שאני לא יודעת איך להרגיש את האושר עד הסוף רק את העצב אני מרגישה בכל נימי נפשי וגופי

אולי אני אמורה להיות ככה נגועה בגעגוע התמידי אילך

אני לא יודעת איך להיות אחרת ממה שאני

רואה את העולם דרך מילים דרך תמונות

היא אמרה לי שיש לי כישרון ואני רק רואה צלקות

היה לי קשה השבוע הכל דקר לי את העור הכל חדר והכאיב לי

***********************************************************************

אני בדרך כלל לא כותבת כאן ככה אני מצנזרת את עצמי עוצרת מהעצב לחלחל לכל פינה ובינהם לכאן היום אני לא יכולה

***********************************************************************

כתבתי כאן לא פעם על הקושי הרב שיש לי לבכות

בכיתי השבוע בשביל כמה וכמה גלגולים

לא

לא קרה שום דבר אף אחד חדש לא חלף מהעולם הזה הלאה

אף אחד לא עשה לי שום דבר בכוונה

להפך אמרו לי השבוע שאני שונה ומיוחדת

ניסו בעיקר בדרכים החומריות להראות שאוהבים אותי

אבל המרה השחורה שחבויה בנפש שלי עלתה וסירבה בכל תוקף לצלול חזרה למצולות

השקעתי את כל מאמצי ואת אלו שלא ידעתי שיש בי בכדאי להטביעה את המפלצת עמוק עמוק

ועכשו אני מותשת כפי שאפשר להיות מוטש אחרי מלחמה עקובה מדם

**********************************************************************

כן אני יודעת הכל נמצא בידים שלי

הטוב הרע היפה והמכוער

אני שולטת בנטיב בו אני הולכת

אני מביאה את עצמי מנקודה לנקודה במעגל החיים שלי

אני מזמנת אנשים ומוציאה אותם

אבל אני לא יכולה לזמן רגשות של אחרים אהבה אהדה שנאה כעס או שמחה

ואני לא יכולה למנוע את הצלקות החדשות להיווצר בליבי

******************************************************************

אני בסדר

באמת שכן

אחרי הגשם תמיד צומחים דברים חדשים

 

נכתב על ידי , 11/8/2007 18:00  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 45




8,571
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshakti g אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shakti g ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)