לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my life as a page


גיבובים משמימים על החיים שלי שהם כמו שאחר וחכם מימני אמר הם כבצל


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

אושפיזין


 פרויקט האושפיזן של חומות של תיקוה

  

ביקש חומות של תקווה שנמנה את מי שהיינו רוצים לארח בסוכתנו

 

אינני יודעת אם זה ידוע אבל יש לי עינין די רציני מפרנץ קאפקא

כל ביקור שלי בפראג אני מוצאת עצמי מבקרת פעם אחרי פעם באתרים המקושרים לקאפקא בצורה כזאת או אחרת

תמיד רציתי ללחוץ לו את היד ולהגיד לו שאני חושבת שהכתיבה שלו לפעמים אומרת בדיוק את מה שאני מרגישה

 

יש לי כבוד גדול ביותר להרמב"ם לאדם שכבר אז שילב רפואה עם אמונה הייתי רוצה להרגיש את כוח הריפוי שזרם ממנו ולדסקס עימו איזה דרשה יומית...

 

היה לי חלום

לפגוש אתמרטין לותר קינג

ללחוץ את ידו של האדם שנגע בחלומם של מליוני אנשים אחרים להרגיש את הכריזמה שלו מקרוב

 

אין שעת סיפור מבלי להזכיר את הענק וגנו

אין שיעור דרמה מבלי לחשוב על חשיבותה של הרצינות

ואיך יהיה אושפיזין בלי הכישרון שלאוסקר ווילד

 

זה לא היה הבלוג של שאקטי אם בודהה לא היה נכנס לתמונה

האמונה אומרת שלבודהה 10 גילגולים שהאחרון שלו והוא ה9 במספר הוא של הדלאי לאמה

אני יכולה לדמיין את עצמי בסוכה עושה מדיטציה עמוקה עמו ואז שואלת אותו על גילגוליו

 

ואם אנחנו כבר במזרח

ואם אנחנו בעד מחאה שקטה

ואם אנחנו בעלי אמונה אז גם מהטמה גנדי

מוזמן אלי לסוכה

 

ושאקטי שאומנם מחוברת למזרח כפי שהיא חיה במערב יש בה גאווה סקוטית אמיתית

הייתי שמחה לארח בסוכתי את הגיבור הלאומי שלי ויליאם וולאס

 

ואתם יקיריי

כמובן מוזמנים

לסוכתי הוירטואלית מלאת הקישוטים

 

חג שמח

  

נכתב על ידי , 29/9/2007 21:17  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 45




8,571
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshakti g אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shakti g ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)