לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אלוהים שלי, רציתי שתדע, חלום שחלמתי בלילה במיטה..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2006

לזכרו של אלכס אסף, חודש קשה!


אלכס אסף, החייל האחרון שעלה על מוקש בלבנון, מכרמיאל, היה איתי בשכבה, הוא היה ילד ממש מקסים, איכפתי, חבר של כולם...
הוא התנדב במשמר האזרחי בכרמיאל אפילו בימים שחזר לחופשה קצרה מהצבא.
הוא שירת שירות קרבי בגבעתי.
אלכס, רציתי להגיד שאנחנו מתגעגעים המון ושאהבנו אותך... יהיה זכרו ברוך....!

חוץ מזה היה לי חודש נוראי, זה התחיל בלוויה של אבא של דוד שלי, נסחף ללויה של אלכס, עבר לאזכרה של אבא של מיקי ועוד כמה ביקורים שיגרתיים (אזכרות וכאלו) בבית עלמין....

זהו, סיימתי את הנושא המגעיל הזה להיום..
אני אמשיך בהז שיום ראשון הקודם הלכתי למן יום מדקים כזה בשביל להיכנס לקורס מתמטיקה על חשבון הצבא, קוראים לזה השלמת בגרויות ללוחמים.
היום הזה היה ממש ארוך, הכרתי מישהו תוך כדי הקורס, ידיד של ידיד מהבית, סתם מישהו מעצבן, לא נראה יותר מידי טוב, בטוח מתקשר יותר מידי ואין לי סבלנות לזה.
שבוע שעבר, ביום שלישי גיא, חייל שהיה שלי בתקופה שהייתי מ"מ עבר ניתוח. לפני כמה שבועות נכנסנו לקניון לפני שאספה אותנו הסעה מהבסיס, אכלנו משהו ולאחר מכן יצאנו לחכות להסעה בחוץ, גיא ואוראל ועוד כמה נשארו עוד קצת בקניון. פתאום גיא התמוטט והחל לפרפר, כמו אפילפטי. לא הבנו מה קרה כי ידענו שגיא לא אפילפטי. הזמינו אמבולנס ופינו אותו להדסה עין כרם. של הוא עבר בדיקות וגילו שיש לו משהו בלתי מזוהה בראש שיכול להיות כמה דברים, אני אפרט לפי הסיכויים הגבוהים יותר לנמוכים: כלי דם מרוכזים שפתאום החלו לדמם, משהו מולד. גידול שפירי או גידול סרטני.
עכשיו הוא עבר ניתוח והוציאו לו את זה, זה אמור לעבור עוד כמה בדיקות אבל זה כנראה כלי דם בטוח. גיא מרגיש טוב ואני ממש שמחה בשבילו.
שבוע הבא אני חוזרת לבסיס בציפייה שיגידו לי מה קורה איתי בקשר לקורס, אם נכנסתי אליו או לא בסוף.. אני ממש מקווה שכן, גם מבחינה כספית אני צריכה את זה כי אחרי זה באזרחות זה יקר וגם בכלל, אין לי כוח יותר לבסיס המסריח הזה. לא רוצה להיות בו יותר. יום רביעי בשבוע הבא אנחנו יוצאים כל הפלוגה שלנו לימית 2000. אני ממש מקווה שנהנה שם. למרות שלא ממש נראה לי, אין לי ממש כוח לזה!! אבל נזרום.
זהו לאט אתה, אין לי כוח יותר לחפירות. זזתי... בה ביייייי.....
נכתב על ידי כותל , 8/9/2006 17:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  כותל

בת: 37




1,974
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 18 עד 21 , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכותל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כותל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)