לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Art Of Losing


One two fuck you Don't tell me what to do I don't wanna be like you Can't you see it's killing me I'm my own worst enemy Knock me down I'll keep on moving It's the art of losing

כינוי:  a simple girl

בת: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2006

רק רציתי להגיד תודה...


אני לא מכירה אותך ואת לא מכירה אותי.. רק לפני כמה שבועות בדקתי בכלל מה היה הכינוי שלך

אבל עדיין אין לך מושג כמה ששינית לי את החיים.. איך שמשפט אחד יכול להשפיע כל כך...

"אני מתכננת מסיבה ביום שישי ה-13..."

ומאז.. או בעצם למחרת.. מהפליטת פה הקטנה הזאת של "איזה מגניב זה לעשות מסיבה כזאת", מההצעה של חברה שלי לעשות את המסיבה במרתף שלה, וכל השאר היסטוריה..


היום הזה פשוט שינה אותי המון.. הכרתי אנשים חדשים, התחלתי לצאת מאז כל שישי, מצאתי את גזר=], חלק מהביישנות שלי כבר נעלמה, ופשוט טוב לי! הכול בגלל אותו יום ואותו משפט ששינה כל כך

 



I used to waste my time dreaming of being alive
(now I only waste it dreaming of you)


 

 

אני מרגישה שתקופה מסויימת בחיים שלי עברה, משהו השתנה בי בזמן האחרון

הבלוג הזה עבר לי לעזור את אותם רגעים קשים, משעממים וכיפיים ב[כמעט] שנה האחרונה

תודה לכל מי שקרא כאן...

 


When all that we need is just a reaction
It's too much to ask for when there's no attraction anymore
If chasing our dreams is just a distraction
I want to remember when I know that I can't go back


[Tacking Back Sunday]



לקח לי זמן למצוא שיר שיסמל את כל מה שעבר עליי.. יש הרבה להקות שמסמלות אצלי את התקופה הזאת

ולבסוף מצאתי את זה...


Staind - So Far Away

 

this is my life
its not what it was before
all these feelings i've shared
and these are my dreams
that i'd never lived before
somebody shake me
'cause i
i must be sleeping

now that we're here,
it's so far away
all the struggle we thought was in vain
all the mistakes,
one life contained
they all finally start to go away
now that we're here its so far away
and i feel like i can face the day i can forgive
and i'm not ashamed to be the person that i am today

these are my words
that i've never said before
i think i'm doing okay
and this is the smile
that i've never shown before

somebody shake me 'cause i
i must be sleeping

i'm so afraid of waking
please don't shake me
afraid of waking
please don't shake me



-נסגר-

 

מי שרוצה את הבלוג החדש יודע כבר איך להשיג אותי...

 


I know you're listening, can you hear me
The time has come to say goodbye
These are my final words to you





 

ורק תודה אחת אחרונה... לאלוהים...

נכתב על ידי a simple girl , 17/3/2006 12:39  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תמיד יש פעם ראשונה.. או שלישית


I've been waiting a long time for this moment to come...  וזה פשוט קרה!

 

למה עד שהתחלתי לשכנע את עצמי שזהו, שלא הולך לקרות כלום הוא פתאום מגיע.. זה פשוט בא ביותר מדי הפתעה

הוא לקח אותי לשיחה "ב4 עיניים" והתחיל לדבר על זה שנוצרו מכל מיני אי הבנות וזה אז טוב הרגעתי את עצמי וחשבתי שזה כל העיניין..

ואז הוא התחיל לדבר על זה שהוא לא יודע איך לספר לי את זה ופתאום הוא אמר לי שהוא מצא את הבלוג שלי, רציתי למות באותו רגע.

סקירה מהירה בראש.. על מה כתבתי בזמן האחרון?! אבל רגע מחקתי את רוב הקטעים שממש מדברים עליו.. ואז הוא אומר שהוא גם קרא את התגובות [אוי שיט על זה לא חשבתי]

ואז אלפי מחשבות התרוצצו לי בראש, אני כבר לא יודעת אם רעדתי מהפחד, מהתרגשות או סתם כי היה קר

הוא הולך להגיד לי שאין מצב לכלום... או שאולי לא... מה לעזאזל רשמתי בבלוג... תדבר כבר... דבר!

 

ואז הוא פתאום אמר את זה - את מוצאת חן בעייני.. במובן כלשהו אני די התעלמתי מזה.. ודיברנו עוד קצת ואז לא זוכרת מה הוא אמר ופתאום הוא התקרב אליי, ואיי התמונה הזאת לא תצא לי מהראש בזמן הקרוב, הרגשתי את השפתיים שלו ולא יכלתי לשלוט בזה אבל פשוט זזתי אחורה במין רפלקס כזה

זה לא בגללך.. אני אף פעם לא הייתי כל כך קרובה למישהו...

הנשיקה הראשונה שלי, כמה פעמים דימיינתי את זה בכל כך הרבה דרכים ואז פתאום זה מגיע ללא התרעה מוקדמת..

ואז הוא פשוט יושב שם ומסתכל עליי ואני לא ידעתי מה להגיד מה לעשות וכל המחשבות רק מתרוצצות לי בראש

לא קולטת את זה פשוט.. לא יכולה להאמין שמישהו באמת מחבב אותי. עד שהפנמתי את זה שאין סיבה שזה יקרה אם אני לא אוהבת את עצמי למה שמישהו אחר כן ו..וזה פשוט היה כל כך מוזר

 

אבל משהו היה חסר.. אני פשוט הייתי שם ולא ידעתי מה הרגשתי..

ואז זה נזכר לבוא בדיילי אופנתי של שעתיים, שלוש... אין לי מושג אפילו איך ואם נרדמתי לפני זה אבל פתאום ב2 וחצי בלילה התחלתי להרגיש את הפרפרים האלו בבטן, נזכרתי בו פתאום, בכל מה שקרה.. איפה כל הרגשות האלו היו לפני שעתיים?!

 

אני יודעת שאתה הולך לקרוא את זה.. ואני יודעת שאני כנראה אצטרך לסגור את הבלוג עכשיו

הכול היה ממש מוזר אתמול.. אבל עדיין טוב

 

3>

נכתב על ידי a simple girl , 15/3/2006 13:43  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אימו בויז תעשו לי אימו בויז קטניםםם!! היה כל כך כיף =]


היום הזה.. זה שחיכיתי לו כל כך פשוט נגמר, זהו כל כך מהר :-( ועכשיו רק נשאר לחכות לפסח [עוד חודש=]]

כל כך נהנתי היום! מלא מפגשים, מלא אנשים, מלא נועות, ומלא אנשים חמודים!

 

נתחיל בזה שנסעתי עם אלעד דם דם וברכבת הצלחנו לפגוש את שלי עם עוד חברות שלה שאני לא מצליחה להיזכר איך קראו להם..

אחרי זה הגעתי וראיתי ישר את גלעד|מאוהב| - ילד נסגד, עם שיער נסגד, וגם אולסטאר [ועכשיו גם וואנס] נסגדות!!!!

ממ... גזר כמובן פיספס את הרכבת והגיע יותר מאוחר וכל הזמן הוא רק הסתובב לבד ולא הצטרף אלינו =/

מתישהו ראיתי את נועה-שייפ ורוזי אהה וגם את קרן ויאנה והצטלמנו [כן כן אני הסכמתי שיצלמו אותי בגלל ההשקעה על התחפושת והכול]

וראיתי את עודד "ג'ק המרטש" חח שדומה לסולן של פאניק.. ואני עדיין מחפשת את התמונות שלנו [פאק תפוז תעבוד!]

והיו אנשים שזיהו אותי בתור פרדי וחיבקו אותי :-]

ופגשתי מלא אנשים שלקח לי זמן לקלוט מיהם ועוד מלא אנשים שהכרתי.. והיה מפגש מצומצם ביותר לפול אוט בוי ופאניק אבל עדיין היה טוב.. חח אני ומעיין עמדנו כמו מפגרות עם השלט אבל עובדה שזה עזר לכמה בנותXD

ואחרי זה הלכנו לסנטר.. [נועה מצטערת שוב חח אבל חזרתי בשבילך באוטובוס]

חיפשתי את החנות של הצבעים לשיער ולא מצאתי, ואז הגעתי לנוקס ואמרו שנגמר להם הצבע הכחול =[[[ ואז הלכתי לוואלרוט הזה או איך שלא קוראים לו [ששילה הייתה אמורה להיות שם ונעלמה!] וזאת חנות כזאת יפה|מאוהב| ויקרה :-( ושאלתי אותו על צבעים אבל לא היה להם והוא ניסה להסביר לי על החנות בדיזינגוף שאיכשהו בסופו של דבר מצאתי אותה באיזשהו חור

ומזל שלהם היה.. יאייי עוד שבוע אני עושה!

 

ו.. וחזרנו לעזריאלי וכל הזמן היינו כמו יויו בין הגג, לטאוור, לקולנוע ול4- ואז גם החליטו לסגור לנו את הגג [ רשעים =[ ]

אהה וכולם רדפו אחרי שמוליק כדי לראות את הבטן שלו שהוא לא הסכים להראות לי :-(

פגשתי את נטעיה שאת ממש חמודה =]] תהני אצל אור!

וממ.. אהה אני גם נשואה עכשיו לנועה-רוזי ולאישתה סמר|מאוהב|

ורוזיל'ה הביאה לי מחזיק מפתחות מדהים של גרין דיי.. וקניתי גם צמידים בתומר ומדבקות של ג'ק והלב של היוזד מבנטאל[מוכשרת!]

 

והייתי עושה סיכום על כל אחד אבל אני פוחדת לשכוח אנשים אז מקסימום נעשה את זה בכל פורום בנפרד.. אוהבת אתכם אנשים

3> ספיר.

נכתב על ידי a simple girl , 13/3/2006 23:59  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

3,026
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לa simple girl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על a simple girl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)