לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


A good friend.. stabs you in the front- not in the back

כינוי: 

בת: 33

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

וואו.


נזכרתי בשם משתמש ובסיסמא של הבלוג הזה.

וזה קרה במקרה לגמרי.

סביר להניח שאין עוד אנשים שנכנסים לכאן.. רוב ההיסטוריה שהייתה פה נמחקה.

 

אז אחרי שסגרתי את הבלוג הזה, פתחתי לי אחד חדש- סודי יותר, משופר יותר, אני יותר.

לפני כמה זמן, החלטתי שלא באלי שהוא יהיה סודי יותר, אז עכשיו אני מרשה לעצמי לשים פה את הכתובת.

אני מתגעגעת לבלוג הזה ככ, אבל אני מישי אחרת עכשיו. עם בלוג אחר ^ ^

 

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=363778

 

 

אני לא מאמינה שאני עושה את זה.

מרגש אותי לחזור לכאן ולכתוב כאן (גם אם זה רק חד פעמי).

נכתב על ידי , 11/5/2008 20:27  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של destinyruler muahahah?!?!? ב-21/3/2010 16:26
 





31,334

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSilentMovie אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על SilentMovie ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)