לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רוצה לגעת באופק...



כינוי:  Tפשה

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2006

אני סמרטוט ריצפה.


אני מתכופפת בקלות לרצון של כל אחד. תמיד.

מנסה קצת להתנגד, ותמיד משתיקים אותי. אח"כ מתפלאים שאני ביישנית, שאני מתביישת בדעה שלי, שאני סגורה.

אני לא מדברת כאן על זה שאני מביעה דעות ו -

אני מתכוונת ש, נניח, אני ואחת החברות שלי לא יודעות מה לעשות. זה תמיד אותו הדבר.

היא: "בואי נעשה ______!"

אני: "לא, לא מתחשק לי..."

[נניח שזה משחק מחשב כלשהו ואנחנו בבית שלי.] היא: "איפה זה?"

אני: "אמרתי לך שאני לא רוצה!"

היא מחפשת... מחפשת... מוצאת. נכנסת. [והכל לקול מחאותי.] מתברר שיש סיסמא.

היא: "מה הסיסמא?"

אני: "אני לא אומרת לך! אני לא רוצה! את לא תעשי מה שאת רוצה כשאנחנו ביחד, ובטח שלא בבית שלי!"

היא: "נו, מה הסיסמא?!" לוחצת... לוחצת... לוחצת... בסוף אני אומרת. ואני תמיד נכנעת. לפעמים מהר יותר, לפעמים פחות - אבל תמיד נכנעת.

אתמול, לדוגמא, ע' היתה אצלי. היא מצאה סוכריה ישנה איפשהו בחדר שלי. מצויירים עליה תפוזים. היא שונאת סוכריות תפוזים.

היא פותחת [שוב, לקול מחאותי]. שני לקים - "איכס! קחי את זה את!"

דוחפת לי ליד.

 

אם הייתי יותר אסרטיבית הייתי כבר חוטפת לה את זה מהיד, עוד בשלב הפתיחה.

עם צ' זה אפילו יותר גרוע; היא עושה מה בראש שלה, לא מתחשבת.

אם, לדוגמא, אנחנו אצלה והיא שמה מוזיקה שאני לא אוהבת.

אני: "די, צ', תעבירי את זה בבקשה."

היא: "לא!"

אני: "נו, אני שונאת את זה!"

היא [צוחקת]: "לאאא!!!"

ובסוף אני נשברת ומוותרת. ומה קורה אם אני שמה אצלי מוזיקה שהיא לא אוהבת [דבר שאני לא עושה הרבה]? היא תעשה הכל - אפילו תחטוף לי את העכבר מהיד.

כי אני לא נלחמת על רצונותי. אני רכרוכית, אני שטיח, אני מפגרת. שונאת את עצמי.

 

שלא תבינו לא נכון; הן נחמדות, באמת, צ' ו-ע'. אני סתם שטיח מפגר.

 

נכתב על ידי Tפשה , 4/1/2006 18:46  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,036
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , מדע בדיוני ופנטזיה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTפשה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Tפשה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)