לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

It's Now Or Never




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2007

גניבת שאלון מליעי


3כינויי-מחשב שאני נקראת על פיהם:

1. may-may-b

2. mayas

3. mayasbarzilay

 

3 דברים שאני אוהבת בעצמי:

1. וותרנות

2. הקשבה

3. העובדה שאני אעשה הכל בשביל מי שחשוב לי

 

 3 דברים שאני לא אוהבת בעצמי:

1. לא סומכת מספיק על התחושות שלי

2. לא מתמידה מספיק

3. לפעמים קשה לי לוותר על דברים

 

3 דברים שמפחידים אותי

1. התנתקות ואיבוד קשרים

2. סופים

3. מוות

 

3 דברים חיוניים שאני צריכה כל יום:

1. מוזיקה נונ-סטופ

2. לראות את החברים

3. לישון

 

3 דברים שאני לובשת עכשיו

1. גופיית ווליום

2. מכנס גלישה נוח

3. תחבושת אלסטית כי הרגל כואבת

 


3 הלהקות/מוזיקאים האהובים עלי:

1. בראפ: 2pac

2. HIM

3. MCfly

 

3 השירים האהובים עלי כרגע:

Killing loneliness - HIM .1

2. Changes - 2PAC

3. ילד רחוב - סאבלימינאל


3 דברים חדשים שאני רוצה לנסות בשנה הקרובה:
1. ללמוד נהיגה P:

2. לסוע לווליום כינרת

3. לטוס לארה"ב.. בע"ה

 

3 דברים שאני רוצה במערכת יחסים:

1. אמון

2. כבוד

3. התחשבות ואכפתיות מלאה. דאגה

 

2 עובדות [אמת כאילו] ושקר אחד::

1. לא ראיתי את האחים שלי כבר חצי שנה

2. מעולם לא אכלתי צ'יזבורגר

3. פעם טסתי במצנח רחיפה

 

2 דברים פיזים במין השני שמושכים אותי:

1. עיניים. ללא ספק

2. פנים בכלליות..

 

2 דברים שאני פשוט לא מסוגלת לעשות:

הכל אפשרי. הכי קשה..

1. ללמוד באמצע החופש והקייטנה למועד ב' במתמטיקה

2. לעשות 60 שכיבות שמיכה עד הסוף

 

3 דברים שאני כן יכולה לעשות:

1. להינות מהחיים

2. לבלות עם ליהי שעות על גבי שעות

3. לשרוד את הקייטנה הזאת

 

3 התחביבים האהובים עלי:

1. לשמוע מוזיקה

2. לישון

3. מסנג'ר.. וגם להנתחל במתנ"ס עם ליהי

 

3 דברים שאני ממש רוצה לעשות עכשיו:

1. להיות כבר אחרי הבגרות במת'

2. ללכת לים!

3. להיות לבד בבית, רק אני והמוזיקה פול ווליום.

 

3 קריירות שאני שוקלת לאמץ לי:

1. רפואה

2. פסיכולוגיה

3. עריכת דין.... אולי..


3 מקומות שהייתי רוצה לנפוש בהם:

1. הוואי

2. כינרת

3. אילת

 

3 שמות לילדים:

לא יודעת..

 

3 דברים שאני רוצה לעשות [ואעשה!] לפני שאני אמות:

1. להינות מכל רגע ורגע

2. לחיות בלי יותר מדי דאגות

3. להיות בקשר טוב עם האחים שלי

 

 

זהו גבנתי מליעי

בהמשך אני גם אגנוב פוסט סיכומי כזה, עם תמונות ישנות ומאגניבות שהבנים עם שיער ארוך ויפה להם ככה, ושהבנות עם קצר יותר ושירתוש עם משקפיים חחח ואנ יכולה להמשיך עוד..

 

אהה ואתמול היינו אצל דפנה, והיה ממש מצחיק!!

אבגר ועידן הטרידו אותי מינית ><

אבגר תירגם לניב כל מה שאמרנו לאנגלית כי הוא החליט שניב לא יודע עברית מספיק טוב

כולם הלכו מכות בשלב מסויים

ובסוף נמרחנו על הרצפה וכמעט נרדמנו שם. פינת ליטוף (ע"ר) P:

 

זהו עפתי ללמוד למתמטיקה X_X

שיהיה בהצלחה לכל הניגשים למועד ב'

 

תהנו מהחופש, נצלו כל רגע ורגע. באמת.

להתראות בשמחות

מאיה

נכתב על ידי may-may-b , 14/7/2007 16:00  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מאיה ב-16/7/2007 22:54



כינוי:  may-may-b

בת: 33




8,085
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmay-may-b אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על may-may-b ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)