לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

It's Now Or Never




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2007

העצה הטובה וסיפורי פוגי


כמה מהעצות הכי טובות שקיבלתי

 

לא להתעצבן. לקחת באיזי

לתת כמה שאפשר, בלי להתחשבן

עוד כמה עצות שהסקתי לבד

לא לנטור טינה, לא להתעקש על קטנות, לא להיות קטנוניים

 

עצה גרועה..

להגיד לו .. (:

למרות שעד שאני לא אנסה אני כנראה לא אדע

אז אני כנראה לא אדע (:

 


 

נגמרה הקייטנה, מופע מעמעפן של ג'טיקס

צוות הדרכה צועק מול הבמה "ערוץ הילדים זה אנחנו!" ועוד שירים של פעם

היה קשה, העיקר שאני אחרי זה

מכל ההתערבויות-קייטנה שהיו : שתיים לא הוכרעו לדעתי, ובשלישית ניצחתי. נראה לי..

 

אתמול היינו אצל ליעי בערב

ארוחת שישי בערב, עם קידוש והכל

והרבה אוכל

היה ממש כיף! ועשיתי מלאמלא נזק...

וברבע ל 5 בבוקר התחלנו להיכנס למצבכפית מטרף פשוט

היה ממש מצחיק XD

 

טוב הממ נראה לי שזהו

אה כן, אני חיה מהצבעה להצבעה. אבל אני לא היחידה (:

If I Had One Wish I Would Ask For A Big Enough Ass For The Whole World To Kiss אומר/ת:

אז אני בעד שכל אחד יגיע בזמנו החופשי

 

ליעי אין עלייך

 

 

החופש התחיל וזה מרגיש טובבבב

יאללה תכניות לחופש, להתחיל לזוז מהבית

 

שיהיה לכולם חופש מעולה, נצלו כל רגע ורגע!

לילה טוב

מאיה'ס (עכשיו זה כמעט רשמי)

נכתב על ידי may-may-b , 29/7/2007 00:47  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חן ב-30/7/2007 11:12



כינוי:  may-may-b

בת: 33




8,085
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmay-may-b אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על may-may-b ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)