לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מסעותיי בארץ הפלאות




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2006

ואלו המספרים שלי


גם אני רוצה כזה.

(בקרוב מבטיחה לכתוב באמת, כשיהיו לי הזמן והיכולת)

 

30 שנים פלוס קצת אני פה

13.5 זה הגיל בו התחלתי לעשן

4 שפות אני מדברת

7 שנים ביליתי באקדמיה (היה נחמד אבל מספיק)

1 פעמים פיטרו אותי בחיים (כי היה לי יותר מדי מה להגיד)

2 גברים אוננו מולי ללא רשותי

1 כשהייתי ילדה

1 כשנהייתי גדולה

8 שנים ניגנתי על פסנתר

120 שניות הייתי מתאמנת בממוצע ביום

15 פעמים לפחות בחיים הייתי בטוחה שיש לי מחלה סופנית

2 אנשים כועסים עלי ברגע זה

2 אנשים מתגעגעים אלי

12 חודשים (פחות 3 ימים) אני כותבת בבלוג

2 ספרים התחלתי לכתוב

1 כשהייתי ילדה

1 כשנהייתי גדולה

2 חזירי ים מדהימים גידלתי (1 מהם שבר את הרגל וטופל בגבס)

20 הגיל בו עזבתי את בית ההורים

7 דירות עברתי מאז

5 בת"א

2 בחו"ל

3 עם בני זוג

1 פעמים נסעתי באוטו של ראש הממשלה

0 מכוניות היו לי בחיים

4 אהבות

4 פרידות

1 אני

0.9 הסתברות שאני אמחק את הפוסט הזה

 

 

 

*תוספת בהשראת אדם פשוט:

80 כמות האנשים הגבוהה ביותר שבישלתי לה ארוחה (ועוד ידי נטויה....)

נכתב על ידי , 9/5/2006 02:02  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 49

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדארלינג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דארלינג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)