לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

A Version Of The Truth


לא, לא באמת.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2010

לא יכולה אחרת


לפעמים הייתי רוצה להיות יותר כמוכן.

פחות מפוכחת וקצת מטורפת, אוהבת בלי גבולות רציונאליים וידיעה מוחלטת של מה כדאי ומה נכון.

אם הייתי יכולה עדיין לעשות טעויות ולאהוב כמו בפעם ההיא שלקחה ממני את כל הטירוף.

הלוואי ויכולתי שלא לרצות להתפשר, להיות מסוגלת לסיים קשר עם מישהו כי אני מצליחה לנשום כשאני רואה אותו.

איך מחזירים את הילדה אשה שאם היא לא הרגישה מחנק בלעדיו הוא לא שווה להיות איתו נגד כל הסיכויים וההגיון והכאב, הוא מטריף אותי אז אני איתו...

הוא פעם אמר לי שהוא הפך אותי מילדה לאשה ושחבל לו על זה כי הוא אוהב אותי בכל מקרה אבל הוא חושב שאני לא אוהבת אותי ככה, אז לא הבנתי על מה הוא מדבר.

עכשיו אני יודעת.

אני מלאה בפשרות ודאגות וידיעה מוחלטת של הכל, פונים אליי לעצה כי יש תחושה שעברתי את כל החרא שכולם עומדים לעבור, כשאני מציעה שיחסכו את זה מעצמם כי זה קרה לי וחבל על הכאב, אני לא מאמינה לעצמי. הסיבה היחידה לחסוך חוויות, טובות ורעות, היא אם הן ישנו אותך, יצלקו אותך כמו שאני צולקתי.

יש צלקות יפות שמזכירות שיכול להיות יותר גרוע ויש כאלו שמזכירות שיכול להיות יותר טוב, ואלה כבר מדכאות ומכוערות.

אתן אומרות שאני מתפשרת ואתן צודקות אבל אני כבר לא יודעת אחרת, אפילו ניסיתי לא מזמן אבל לא הצליח לי וזה סגר את העניין סופית מבחינתי. חבל.

נכתב על ידי , 13/6/2010 19:39  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של m ב-4/6/2011 23:30
 





כינוי: 

בת: 34

ICQ: 245371886 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למחבקת העצים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מחבקת העצים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)