לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני שומעת את מה שאתה אומר וזה נשמע לי כמו אויואיוי

ויברא אלוהים את המלאך ויקראו לו אלה...

כינוי: 

בת: 33

ICQ: 274834240 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008


עברתי חודש מטורף, החודש האחרון היה מוצף בכל כך הרבה רגשות של תיסכול,חרדה, חוסר ביטחון עצמי, כאב, פחד, עצבים...ועוד הרבה..

וביום רביעי הכל הפוך...כייף,שימחה,אושר אמיתי,התמלאות, התגשמות, אומץ, הפתעה, חיוכים, ביטחון עצמי, והמון אהבה לכולם..

החודש היה לי הכל, הכל מהכל..

ולא כתבתי פה...לא כתבתי כי לא רציתי לברוח לפה שרע, ולכתוב פה שטוב...כי אני צריכה להתחיל לצרף אנשים לחיים שלי, להפסיק להיסגר בתוך הקופסא הזאת שיצרתי לי, היא אטומה, לטוב ולרע..

להיפתח, ללמוד להראות רגשות, להפסיק לשמור בפנים, לבכות ליד כולם, ולאהוב את עצמי איך שאני...כל החבילה...

אני צריכה להשתנות...אני לא אוהבת מה שנעשה ממני...קשה לי עם אנשים שסובבים אותי....קשה לי במיוחד עם עצמי, וזאת הסיבה המרכזית שאני עוזבת את הבלוג...כן,כן, אחרי יותר משלוש וחצי שנים אני עוזבת...וטוב לי עם זה, אני לא מוחקת אותו, יש פה יותר מידי זיכרונות שבנתיים אני מעדיפה שישארו...יותר מידי אנשחים טובים שלא הרפו ממני והרימו אותי מהרצפה שהיה לי קשה....ועודדו אותי שהיה לי טוב...

יש אנשים טובים בעולם הזה, כדאי להתמקד בהם, אני צריכה להאמין באנשים, אני צריכה להאמין בעצמי...

אני רוצה לספר לכם שאני אחרי הבגרות בתאטורון, בהתחלה שום דבר לא עבד, עשיתי קומדיה ורציתי למות, היה לי קשה עם הפרטנרית שלי, היה לי קשה עם הטקסט, הבמה הפחידה אותי, הכל היה נראה לי שחור..

אבל בסוף עליתי...אני גאה בעצמי...הופעתי לראשונה בחיי, עליתי על במה מול אנשים שאני לא מכירה...הנשמה שלי הייתה פרוסה לפניהם...והם...מחאו לי כפיים..

התחושה עילאית, הוענו שלוש פעמים, אחרי שהיה בלאגן גדול, בניתי קטע לבגרות יומיים לפני ב-10 דקות עם המון נחישות אחרי שבכיתי את הנשמה שלי...הייתי צריכה לעשות פאקינג קומדיה..

אבל ניצחתי, את עצמי, את כולי..

יום רביעי הייתה הבגרות...זה היה היום הכי מאושר בחיים שלי עד עכשיו...רק לשמוע את המחיאות כפיים האלה שירדתי מהבמה ובהשתחויה..(כן ככה אומרים את זה..), היה מדהים, היה מפתיע , היה כל כך ממלא...ואחר כך אנשים שאני לא מכירה פנו אליי במחמאות...זה היה שווה את הכל, הבוחנת צחקה לאורך כל הקטע....למרות שהציון זה הדבר האחרון שמעניין אותי, עדיין ממש מסקרן אותי כמה היא נתנה לי..

אבל אני מבחינתי עשיתי את שלי...ואתה יודעים מה ,אני לא מתביישת להגיד את זה, אני גאה בי.

 

אז תודה למי שהיה לצידי במשך השלוש וחצי שנים האלה פה..:

damit- אחד ה- אנשים החכמים שהכרתי, המדהימים, התגובות שלך ידעו גם להוציא אותי מהכלים לפעמים אבל תמיד למטרה טובה, ידעתה גם לכעוד עליי, גם לצחוק עליי...אבל תמיד היית פה ועל זה אני יכולה רק להגיד לך תודה עצומה..!(:

 

wacky-  הבחורה והכישרון, הנפש התאומה שלי, ואחותי שהופרדה בלידה....מאמי, את מדהימה, כמה חיוכים העלת לי את בכלל לא מתארת לעצמך, את מתנה של אישה, את נדירה, את מלאה רק בטוב, וחבל שאי אפשר לשכפל אותך לעוד כמה כי אנחנו זקוקים בעולם הזה לאנשים כמוך, תודה, שהיית פה איתי תמיד וידעת תמיד איך לרגש אותי, אני אוהבת אותך קטנה!

 

רותם- מלאכית שלי!, יפה שלי..את יודעת תמיד להצחיק אותי, ולהגיד לי מילה טוב כשאני על הרצפה, את המצילה שלי, את בן אדם כל כך טוב שזה גורם לי כל הזמן לתקווה בקשה להמשך הקיום שלנו בכדור הזה, מדהימה שלי...אין לי מספיק מילים באוצר מילים שיתארו בשבילך כמה אני מעריכה אותך, אני מאחלת לך כל כך הרבה טוב ומאמינה שגם יהייה לך כי לאנשים טובים בסוף מגיע המון טוב..אוהבת!

 

lonly_one - מאמיייייייייייייייי, אחת ה-נשים!!!, את תותחית על ואת יודעת את זה, הכי יפה בעולם, אני חולה על כל חלקיק וחלקיק ממך....את מדהימה, תפנימי את זה כבר!!!, העצות הכי מדהימות, התגובות שלך גורמות לי לחשוב פעמיים ולהתעמק, קטנה שלי, את קסם!.....אין לי מילים לתאר לך כמה אהבה יש לי אלייך!!...(:

 

האביב הנצחי- גם הקשר בינונו הוא ניצחי מאמי אל חשש, הלכתי אחרייך וסגרתי, ותדעי לך שאת מודל לחיקוי בשבילי בכל מובן!!!, את כל כך חכמה, כל כך מלאת נתינה, את מדהימה, אני אוהבת אותך ואני אתגעגע אלייך בכל שניה מהיממה שלי...מצחיקה אחת יש לי בשבילך מקום גדול בלב לעולם אל תפקפקי בזה!

 

rainmaker- הבחור והכישרון, שברת לי את כל הסטיגמה על איך צריך להיות גבר, אתה נדיר, פשוט זן נדיר, כמה כישרון בבן אדם אחד, לעולם אל תפסיק לכתוב !!, ריתקתה אותי מפוסט לפוסט!!, אתה באמת כישרון...ואני שמחה שנפל בחלקי העונג להכיר חלק ממך, תודה, על כל התגובות ותודה מיוחדת לאמא שלך שילדה אותך!!

 

עומר- תודה וסליחה.

מדנס- היו ימים....תודה לך

ואיך אני יכולה לסיים את שהותי פה בלי להגיד תודה לאנשים שיצתרכו מהיום והלאה עוד לסבול אותי , ועוד לשמוע את כל הבכי שלי ממקור ראשון:

שיר- ח'ברה, תכירו את האמא של הבלוג!!, שירינקה אהובתי, אין ספק שאת יצרת את הבלוג הזה, אני סתם המשכתי לחפור פה, קטנה אני מתגעגעת, ואת כל השאר אנחנו נעשה כבר פנים מול פנים כשירצה השם, אני אוהבת אותך כל כך!!

רותי- קטנטנה, את ההשראה שלי, אני אוהבת אותך כל כך!!

שרי- מאמי שלייייייייייייייייייייייייייייי, אני אוהבת אותך, אני יחפור לך מלא, ואין על השיחות שלנו!!

עינב- תודה קטנה..

מתיקה- כן כן, גם את היית מגיבה פה יפה שלי, תודה!

 

ותודה לכל אלה שהגיבו מידי פעם, ולכל אלה שקוראים פה בחשאי, שיחקתם אותה, שמח לי לדעת שאני מעניינת אוןתכם כל כך...אני מקווה שנהנתם לקרוא פה גם אם אתם חסויים..., תכלס אם הייתם מגיבים היה יותר מגניב...תקנו תרנגולת כדי שיהיו לכם ביצים..

 

וזהו בייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי היה לי כייף!!

 

יצא פוסט מעט דרמטי, אבל תחיו עם זה..(:

 

נכתב על ידי , 1/3/2008 19:06  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





9,825
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , האופטימיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחיפושים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחיפושים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)