לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Into the wild


They held each other and kissed, and pushed each others' darkness into the corner, believing in each others' light, each others' dream

כינוי:  danochka

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2012

light it up


אני עדיין מחכה למשהו טוב יותר, לתחושת סווא מהחיים

אני יודעת שזו בקשה גדולה מדיי ושכל חינו אנו נאבקים על תחושה זו אבל המטרה שלי היא לפחות לעלות ברמה,

שום דבר למספיק לא עזאזל, קניתי תיק חדש, 2 מעילים מהממים חדשים, ארנק עמנואל מרלין קטן, טבעת מדהימה ממיכל נגרין ואני עדיין, עדיין בוכה על חוסר רוחניות חברתי שגורם לי ליסורים רבים. אני מרגישה את הצורך בהכרות עם אנשים שאני אוכל לשתף אותם בעולמי ולעוף יחדיו.

דמיון מפותח הוא כוח חזק שאפשר להפיק ממנו כל כך הרבה כיף. איפה? 

הבועה הפרטית שלי היא בועה חשובה שצריך להעניק לה את זמנה שלה אבל עד גבול מסויים.

בעודי מקשיבה ללהקת רוק פסיכודלית יפנית אני חושבת, מי עוד מכיר אותם? מי עוד מודע ליצירת מופת כל כך עמוקה וסוחפת.

 

תהנו:



נכתב על ידי danochka , 5/12/2012 14:57  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



32,215

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdanochka אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על danochka ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)