לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Into the wild


They held each other and kissed, and pushed each others' darkness into the corner, believing in each others' light, each others' dream

כינוי:  danochka

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2016

אל תאמינו לדברים שאתם אומרים לעצמכם כשאתם בדאון


אני רוצה להגיד תודה.

תודה על שיש לי קורת גג מעל ראשי

תודה על החתולה שלי

תודה על שאני בריאה

תודה על אמא ואחותי

תודה על שיש לי עבודה

תודה על שיש לי מה לאכול במקרר

תודה על שיש חברים שאפשר לשוחח ולשתף אותם

תודה על שיש לי נשמה טובה

תודה על שאני יפה

תודה שאני חיה במדינה שלא מפלים לרעה נשים

תודה על שיש לי כוח

תודה על זה שאני זוכרת שהחיים הם מתנה ודיכאון ושליליות הם לא הדרך לחוות אותם

תודה על שיש לי מוזיקה להאזין לה

תודה על זה שאני מציירת

תודה על זה שיש לי ספר פנטזיה מקסים להפליג אל תוך עולמו

 

תודה.

 

זו תקופה שאני צריכה להזכיר לעצמי יותר ויותר ממה אני עשויה, לא להשקות את מוחי בציאניד ולתת לעצמי לשקוע בשיפוטיות עצמית, שנאה עצמית, חוסר הערכה, חוסר אהבה עצמית ועוד שלל רעלים שהשדונים שלי אוהבים לפטפט איתי עליהם.

 

כולנו קצת גזורים, כולנו קצת מפוצלים וכולנו אנושיים.

אני רואה את זה בכולם, כולנו חויים מסע אל עבר ההשלמה, שמה שוכנת השלווה הפנימית.

אני שואלת את עצמי הרבה, למה בכלל מלכתחילה? אבל זה מיותר. זה מה יש וכנראה שלעולם לא ממש נדע את התכנית האלוהית.

אז פשוט צריך לעשות. בלי לשאול. לעשות מה שמרגיש נכון ומה שטוב, מרגיש נכון, מרגיש שלם ואופורי.

 

יש את העולם הדמיוני שאנו מנהלים בתוכנו, מלא באינסוף תכנים ומסרים ויש את המציאות, מה שקורה בטווח שבין הראש שלי לראש של מישהו אחר

במציאות הדברים פשוט קורים ובדרך כלל מוכיחים עצמם שהעולם הדמיוני הוא אוסף של מסרים שהרבה מהם אשליתיים לחלוטין

בא לי להתחבר יותר לאמת, לפשטות, למה שיש.

זה משרה ככ הרבה שלווה ושמחת חיים. אקהרט טול יודע.

 




נכתב על ידי danochka , 6/12/2016 19:46  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



32,215

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdanochka אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על danochka ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)