לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Rhino's Layer


זה לא שאני שוביניסט, גם מהגברים אני לא בדיוק מתלהב.

כינוי: 

בן: 35

MSN: 



תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

אני חי


עידכון קצרצר לפני שאני אעלם שוב לתקופה קצרה נוספת (יותר קצרה מהאחרונה):

 

מתכונת הבלוג הולכת להשתנות (כולל כינוי, שם הבלוג וכנראה גם העיצוב)

 

הפוסטים הישנים שלי נשארים כאן ולא ימחקו

 

סביר להניח:

הבלוג יכנס למתכונת פרו ורק משתמשים מורשים יקראו כאן (בעיקרון כל מי שירצה יקבל אישור לקרוא אצלי מלבד מישהו אחד)

 

לא בטוח שהבלוג החדש שלי יהיה הבלוג הזה... יכול להיות שאני אפתח אחד חדש במידה ואני אתקל בקשיים להשיג פרו... אז מי שיהיה מעוניין לקבל הודעה והפנייה לבלוג החדש במידה ויהיה כזה מוזמן להודיע לי על כך באי מייל/ מסנג'ר (אפשר גם בתגובות אבל עדיף למייל)

 

 

הודעה נוספת- אני אוהב אותה

 

פעם הבאה בירושלים הבנויה

        הקרנף משתדרג קול

 

נ.ב

  • 2 הבלוגריות שמטרידות אותי במייל על כך שאני אבוא למפגש ישרא הקרוב:
  1. תפסיקו לשלוח לי תמונות שלכן אני מרגיש פדופיל
  2. אם אני ארצה לבוא אני אבוא, אם לא אז לא. די להציק לי

 

  • המייל שלי בוואלה חסום בפני מסיבה שאיננה ברורה לי אז כל מי ששלחה לי אי מייל לשם- מצטער שאני לא עונה, הגישה לשם פשוט נחסמה בפני.
  • מי ששלח לג'י מייל- לא עניתי כי זה לא שולח תשובות מסיבה לא ברורה... אני אסדר את זה בקרוב. תודה לכולכם על הדאגה- אני לא פרשתי, רק לקחתי חופשה קצרה.
נכתב על ידי , 12/7/2006 20:25  
63 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Dr. Poison ב-25/3/2007 19:39
 





10,410
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקרנף הגשם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קרנף הגשם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)