לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Oh yeah



Avatarכינוי:  0O

בת: 34

ICQ: 217484437 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

כמה עדכונים קטנים


 

מקווה שהמצב שם

בדרום

ישתפר.

מאחלת החלמה מהירה

לנפגעים

וח"ח לצה"ל.

מדינה ככה קטנה

וכ"כ הרבה בעיות..

 

ד"א:

יש "עיצוב" חדש.

(מקווה שהוא לא עליז מידי)

 

חג שמח, ילדים.

מקווה שאכלתם המווווווון סופגניות בחג הזה.

ואם לא הספקתם -

מחר זו ההזדמנות האחרונה -

אל תפספסו!!

 

הו יאאא

סוף סוף ההדממה נגמרת יום שלישי

ודי לחבשנות

סתם לא, החבשנות תמשך

אבל פחות...

 

תעשו חיים ושמרו על עצמכם

מנהגים מסוכנים שנוסעים קרוב למדרכה.

(איזו אשה משוגעת כמעט דרסה אותי היום!!)

 

 

נכתב על ידי 0O , 28/12/2008 18:22  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יאא מאן


 

עוד מעט

ממש מעט

אני יוצאת ל

חופש חנוכה.

יש לי הרבה ציפיות

מהחופש הזה.

מקווה שיהיה שמח,

מהנה והכי חשוב - טעים

ולא משמין(!!)

 

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

 

הסוגשל הסלמה שיש בדרום

מ-ד-א-י-ג-ה אותי!!

יש מצב שאם, חלילה, המצב יחמיר

ארד לכמה לשבועות לשדרות

זה כיף והכל

אבל זה גם נורא מפחיד

הממ :/

החוסר וודאות והציפיה ללא נודע

מטרידים אותי

 

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

 

השכמות שלי תפוסות

ובגלל זה כואב לי הגב

נראה לי שאני זקוקה

למסג'

 

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

 

שיהיה לכם חג שמח

וטעים

 

א עוד משו -

נראה לי שאני כבר לא כ-זו

מדוכאת (חח).

 

נכתב על ידי 0O , 20/12/2008 21:33  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עדכון קצר


 

נראה לי שאני

סוגשל

מדוכאת

:/

 

 

 

(סופסופ

חנוכה מגיע,

עוד מעט.)

 

נכתב על ידי 0O , 1/12/2008 17:52  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





7,101
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל0O אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 0O ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)