לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

keep my secrets


"מאתיים חלומות מנופצים יושבים אצלי בפנים מתים כי לא בחרתי בהם להאמין."

כינוי: 

בת: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

את יודעת


פעם חשבתי שנקמה זה לא בריא, שבסופו של דבר הכל יחזור אלייך כפליים.

פעם חשבתי שלא כדאי לנטור לאנשים, שזה לא יעזור לך.

פעם חשבתי שלא תהפכי להיות סנובית, חשבתי שתישארי אותה בחורה טובה שלמדתי לאהוב במשך 12 שנה.

12 שנה אנחנו מכירות, את מבינה מה זה בכלל? את מסוגלת להכיל את זה?

פעם חשבתי שיש לך כישרון ציור, היום אני יודעת שזה לא משנה עד כמה כישרונית את יכולה להיות, את עדיין יותר דפוקה ממני.

פעם חשבתי שלא נגיע למצב הזה, היום אני יודעת שזה היה ברור שכן נגיע.

פעם חשבתי שתדאגי לי לא משנה מה, היום אני יודעת שאת דואגת רק לעצמך.

פעם חשבתי שלא תנטשי את חברות שלך בגלל בחור, היום אני לא מבינה למה לעזאזל חשבתי ככה.

פעם חשבתי שאת תמימה, היום אני יודעת ששכבת עם הבחור הראשון שהסתכל לעברך. חייבת להגיד שזה היה עלוב, אפילו לעומתי.

 

פעם חשבתי שאני לא אצטרך לכתוב עלייך שום דבר, כי אין על מה. היום אני יודעת שאת היסטרית, פחדנית ומתנשאת. תגידי מה שבא לך, תרגישי חשובה כמה שבא לך.

אותי את לא מעניינת יותר.

נכתב על ידי , 14/5/2008 21:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





270

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsecret_angel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על secret_angel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)