לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

שלום כיתה א'


זה קצת מוזר לחזור להיות במקום הכי נמוך בשרשרת האקדמית. כאילו, אפילו המזכירות לא מכירות אותי, איזה מין דבר זה? וזה גם קצת מוזר להגיע לשיעור ראשון ולהיות מסוגל לתת ביקורת אמיתית על המרצים, כי אתה כבר מכיר עשרות מרצים אחרים.

בבדידה המרצה היא קצת מורה לכיתה ג'. היא שואלת את הכיתה המון שאלות. וזה כאילו... אנחנו בני 25-30, אנחנו לא נענה לך... אבל היא שואלת. וכולם שותקים. אז הייתי חייבת לענות, כי ממש ריחמתי עליה שם. ואז שלחתי הודעה לאקס ואמרתי לו שנראה לי שאני החנונית המעצבנת של הכיתה. ואז הוא אמר, בלי בושה, "נו, ברור".

המרצה ל-C הוא גיק מושלם. מושלם, אני אומרת לכם. נראה לי יהיה טוב איתו. כדי להסביר את פיתוח התוכנה בשנים האחרונות הוא סיפר, בין היתר, שבסלולרים של סוני אריקסון אתה יכול לעדכן את התוכנה של הטלפון דרך האינטרנט, שזה מוטרף לחלוטין וזה נורא נורא מגניב. ואני לא הבנתי מה כזה מגניב, כאילו... יש טלפון, לטלפון יש תוכנה, תוכנות מעדכנים דרך האינטרנט... בתור משתמש זה נראה די ברור. אבל הוא נורא התלהב מהעניין הזה של סוני אריקסון, ואז הוסיף בלי להתבייש: "אה, כן, אני עובד בשביל סוני אריקסון". אה, אם יש לכם סוני אריקסון ואתם מעדכנים את התוכנה שלו דרך האינטרנט, אל תנתקו את הטלפון באמצע כי הוא ימות לכם. גם את זה הוא אמר.

היה לי כזה כיף שכבר ביקשתי ממנהל הרשת פה שייתן לי VS לתקין בבית, כי יש לי שיעורים לעשות. וגם לומד איתי ביופיזיקאי אחד, שזה די מצחיק. אני מתחילה לחשוד שביופיזיקאים הם כמו דתל"שים.
נכתב על ידי , 30/10/2008 12:14   בקטגוריות לימודים אקדמיים, פסאודו לימודים אקדמיים  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)