לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

הגוף שלנו לא הפקר


אני לא יודעת מה חנן גולדבלט עשה, אבל ביהמ"ש החליט שהוא אנס ונתן לו 7 שנים בכלא. אני בטח לא יכולה להתערב להם בהחלטות, שהרי אני לא מכירה את העובדות. אבל יש משהו שמפריע לי: אחת המתלוננות דיברה ברדיו ואמרה שנשים צריכות לדעת שהגוף שלהן אינו הפקר והיא מקווה שהחלטת בית המשפט תיתן לעוד נשים את הכוח להתלונן. משהו כזה. אני לא זוכרת את הניסוח המדוייק, ואני גם לא מוצאת את זה כתוב כרגע. לכאורה, זה נשמע הגיוני. ובתור אחת שקיבלה הערות מאוד לא לעניין מהמנחה שלה ולא עשתה כלום (אפילו לא אמרה לו "עם כל הכבוד, הדברים שאתה אומר הם לא לעניין"), אני מבינה שאי אפשר לשפוט אף אחת ב"אז איך לא ברחת משם".

אבל מצד שני, ובראיה ביקורתית יותר ופחות קורבנית, אני אומרת לעצמי "היי, גם אז היא ידעה שהגוף שלה לא הפקר. גם אז היא ידעה שהוא משחק איתה כדי שהיא תשכב איתו והוא מבטיח לה תפקיד בתמורה, או מה שזה לא יהיה... והיא הלכה על זה בכל זאת, כי אולי היא חשבה ש'ככה זה בתעשיה'". אז אחרי שהיא קיבלה/לא קיבלה את התפקיד, אולי היא התחילה להרגיש נורא רע עם עצמה על זה שהיא בכלל שכבה איתו, היא הלכה לטיפול/עו"ד/שניהם והחליטה להתלונן.

לשכב עם מישהו בכיר תמורת תפקיד או קידום... לא יודעת. יכול להיות שגולדבלט מניפולטור לא קטן, וכנראה שהוא חרא רציני כי אנחנו מדברים פה גם על קטינות. אבל אם המצב הוא "תשכבי איתי או שאת לא מתקדמת בתעשיה", וול, היא גם הייתה יכולה לבחור שהתעשיה זה לא בשבילה, כי הגוף שלה אינו הפקר.

אני לא באה להפיל את האשמה על הקורבנות, כן? בדיוק כמו שאני חושבת שאני יכולה ללבוש מה שבא לי ואף אחד לא צריך לגעת לי בתחת בגלל זה, גם לא במסיבה צפופה ומיוזעת. ואם היא בחורה בת 16 שנורא רוצה להיות שחקנית, זה לא נותן לשחקן ותיק לגיטימציה לבדוק את הגוף שלה.

עכשיו, נתמקד במה שהיא אמרה ונלמד: הגוף שלנו לא הפקר. אז בואו נפסיק להתייחס אליו ככזה ונכבד את עצמנו. לכבד את עצמנו אומר שהגוף שלנו הוא גם לא אצמעי תשלום או כרטיס יציאה מדייט. יכול להיות שאם המתלוננת הייתה מבינה את זה אז, היא הייתה עוברת הטרדה מינית ולא אונס.
נכתב על ידי , 7/11/2008 14:21   בקטגוריות עם ומדינה  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)