לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

לא לא לא לא


אני באמת משתדלת, בחיי. אני אמנם עדיין פותחת מסנג'ר בעבודה, אבל אני משתדלת לעשות בו שימוש רק בשביל דברים סופר-דחופים, כמו לקבוע עם אפרת ללכת לקנות נעליים ביום שלישי ולספר לה על הפרידה הטריה. אגב, אפרת אמרה שיילך להזדיין ושאלה אם יש מישהו אחר על הכוונת. אמרתי לה שלא ממש, אבל שמסתבר שיש כמה מישהואים שאני על הכוונת שלהם. אז היא אמרה לי להפסיק להיות ילדה מגעילה ולהתחיל להתייחס יפה לבחורים. אה, זה מזכיר לי שמירי אמרה לי ביום שישי, "איך את תמיד יוצאת מזה טוב? איך יומיים אחרי שאת נפרדת מאיזה בחור את ממשיכה כאילו כלום?", ואני אמרתי לה שכנראה שהוא לא היה כזה חשוב. ואלעד אמר לי "קצת מלחיץ להפרד ככה מבחור שהוא דכאוני מאובחן, לא?", ואני אמרתי לו ש"אופס, לא חשבתי על זה בכלל".

אבל בכלל רציתי לדבר על המסנג'ר בעבודה: אני משתדלת לא לדבר. אבל אז שניה אני נכנסת לג'ימייל והנה טלי, ששלחה לי אתמול לינק לתמונות של החתונה שלה והיא בכלל באוסטרליה. אבל לא דיברת עם טלי, כי זה לא היה דחוף, כי אנחנו לא יכולות ללכת לקנות נעליים השבוע, כי היא הרי באוסטרליה. אבל אני עוד צריכה לספר לה על הפרידה. אבל הייתי חזקה ולא בזבזתי עוד זמן בעבודה.

במקום זה, באתי לכאן לכתוב פוסט.

אחראית ובוגרת, זאת אני.
נכתב על ידי , 16/11/2008 11:22   בקטגוריות אני, עבודה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)