לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

Girls fight


במשרד שלי יש שתי חברות: יש אותנו ויש את המגעילים מהחברה השניה. כשהם רק עברו לפה המנהלות כוח אדם שלנו ושלהם שיתפו פעולה בקניות השבועיות של קפה, תה, עוגיות וכאלה. ואז משהו השתבש. לא ברור לי מה. מאז, התחילה בניהן מלחמה סמויה של מי מביאה דברים יותר שווים לעובדים שלה.


ההיי טק קורס? שטויות. אצלנו יש 3 סוגי קפה, 6-7 סוגי תה, קולה, דיאט קולה, ספרייט, עוגיות ממש שוות ויוגורטים עם גרנולה ופצפוצי שוקולד. אבל גם ההיא יכולה להביא יוגורטים עם תוספות, נכון? אז צריך להשתדרג.


במסגרת השידרוגים קיבלתי עכשיו רבע שעה של טיפול רפלקסולוגיה ויהיה לי אחד כזה פעם בשבועיים. אני לא יודעת מה הקטע של "הגוף בכפות הרגליים", אבל היא אמרה "אני מרגישה שהנחיר הימני שלך סתום", שזה מן הסתם נכון כי אני מצוננת. אפשר להבין שהנחיריים שלי סתומים גם בלי לגעת לי בכפות הרגליים. אבל ניסיתי להשאר אופן מיינדד. עכשיו הנחיריים שלי לא סתומים ואני לא מנוזלת. קסם.


מה שכן, היא אמרה את מה שכל המטפלים ההוליסטים האלה אוהבים להגיד: "את כולך רגש. התגובות הרגשיות שלך עמוקות. מרגישים את זה מיד". אה-הא. כן. אני. בסדר.


אבל עזבו שטויות, מעניין מה המגעילים מהחברה השניה יקבלו עכשיו, ואיך זה ישדרג את הטיול ג'יפים שיש לנו שבוע הבא.






***


עדכון, 19:10:

אני מוחה על זה שקוראים לי מקטרת. אני מזמינה את העורכים, שכנראה החליפו להם את הטסטר'ס צ'ויס בנמס עלית, לספר לי איפה הם מצאו קיטורים בפוסט הזה. ובכלל, מציעה להם למצוא פוסטים מתלהמים יותר לכותרות, ככה הם יצטרכו לעבוד פחות קשה בעריכה.

נכתב על ידי , 19/11/2008 13:05   בקטגוריות עבודה  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)