לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

יאיר הקטן


הוא עם אופנוע, אז קבענו שאני אאסוף אותו והוא ינהג בדרך חזרה, ואז אני אשתה אצלו איזה קפה או משהו ואמשיך הביתה. כמובן, נרדמתי עוד בדרך אליו ושום דבר לא היה יכול להעיר אותי מספיק כדי לנהוג הביתה חזרה. אז הוא אמר "תרגישי בנוח", ואני אמרתי "לא תכננתי להשאר פה", והוא אמר שזה בסדר.

אי שם בשנה א', הוא היה סוג של שומר ראש. שמר עליי מלעשות כמה שטויות רציניות. ואז לא ראיתי אותו איזה 3 שנים כי, אתם יודעים, בוחרים מסלולים שונים וכאלה.

אז ביקשתי ממנו חולצה חמה לישון איתה. ובגלל שהוא קטן היא לא הייתה ארוכה עליי במיוחד, אבל אמרתי לעצמי שלא נורא ונכנסתי למיטה. ואז הוא בא גם וחיבק אותי חזק ואמרתי לו "אתה בחור טוב", והוא אמר "טחרה גפלים בהגש לי בראש", ואמרתי לו "מה?", והוא ליטף לי את השיער, נתן לי נשיקה במצח ואמר לי "שום דבר, תלכי לישון".

בבוקר קמנו מאוחר והמשכנו לדבר עד איזה 2 בצהריים. ואז לפני שהלכתי הוא אמר לי "נהיית אישה", ואני אמרתי לו "מתבגרים...", והוא אמר שכנראה שאני צודקת אבל זה בכל זאת מפתיע.

נכתב על ידי , 22/11/2008 14:41   בקטגוריות אני  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)