לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

אני אספר לכם סיפור


אני סטודנטית גרועה. אני יודעת שזה לא נראה ככה, אבל זה רק בגלל שאני נוטה להשאיר רושם נהדר בכל מה שקשור ללימודים.

אני מגיעה לרוב השיעורים, זה נכון, אבל נוטה להרדם בהם או סתם להתעסק בכל דבר אחר במקביל לסיכומים. אה, כן, זה דבר שאני עושה טוב- לסכם. יש לי סיכומים נהדרים.

בתואר הראשון, למשל, הייתי נרדמת כל הזמן. היו לי תנוחות מוזרות לגמרי, תלוי באיזה אולם מדובר. למשל, פיזיקה 444 הוא לגמרי נוח כדי לשבת על הרצפה ולהניח את הראש על המושב המרופד. מה שאי אפשר לעשות בשלייפר, כי אמנם הכסאות שם מרופדים אבל הרצפה משופעת.

בכל מקרה, זה העניין: אני יכולה לישון בשיעור, ובכל זאת להקשיב בחצי אוזן למרצה ולענות על שאלות באמצע השיעור. תארו לעצמכם בחורה מקופלת בכיסא סטודנטים, מרימה את הראש, עונה תשובה או שואלת שאלה עניינית וחוזרת להתכרבל.

חוץ מזה, אני אף פעם לא עושה שיעורי בית. אני חושבת שעשיתי רק בכימיה אורגנית א', וזה גם ככה הביא אותי רק ל-71 (אה, עשיתי שיעורים גם במתמטיקה 3 (מד"ר) וקיבלתי 97, אבל זה לא נחשב כי זה קורס ממש קל). תמיד העתקתי שיעורים, ואם לא הייתה חובת הגשה פשוט דילגתי עליהם בקלילות. בין 3 ימים לשבוע לפני המבחן הייתי יושבת עם החבר'ה ומבקשת שיסבירו לי מה קורה בקורס. כי אמנם הבנתי את החומר, אבל לא היה לי מושג איך לפתור תרגילים.

אף פעם לא היו לי ציונים טובים (ז"א, מהרגע שסיימתי את התיכון), אבל גם לא עבדתי קשה כמו אלה שקיבלו ציונים טובים באמת. ואני גם לא ממש מבינה את הקונספט של "לדעת לפתור תרגילים" על פני "להבין מה הולך פה". בא נגיד שמשפטים בסגנון "קאיה, מה זה משנה? ככה פותרים את זה. יש לך מבחן עוד יומיים", היו עניין שבשגרה. אה, גם אף פעם לא הבנתי את הקונספט של להעתיק שאלות דומות ממבחנים קודמים במבחנים עם חומר פתוח.

ולמה אני מספרת לכם את כל זה? יש לי מבחן בלוגיקה שבוע הבא. לא הייתה חובת הגשה של תרגילים, אז לא עשיתי אותם. וברוב השיעורים גלשתי באינטרנט או התכתבתי בהודעות עם קני. אבל בניגוד ללימודים הקודמים, אני ממש יושבת ללמוד שבועיים לפני המבחן ופותרת את הכל לבד.

אני סטודנטית גרועה, זה לא הuלך להשתנות. אבל כבר סיימתי תואר אחד עם 76 ועוד תואר עם 87. הגיע הזמן להתקדם ל-90-ים.
נכתב על ידי , 25/12/2008 11:10   בקטגוריות לימודים אקדמיים  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)