לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

איזו תחושת צדק שכזו


אני חושבת שבניגוד למערכות קודמות, יש לי תחושה שזה לגמרי בסדר ולגמרי נחוץ. אני חושבת שזאת פעם ראשונה שאני יכולה לדבר עם דודים שלי בחו"ל שניזונים מתקשורת פרו-פלסטינית ולהגיד להם שזה ממש לא מעניין אותי מה הם חושבים ומה הם רואים- אני בטוחה שזה צודק. וגם להסביר להם בלי למצמץ למה זה צודק. למה אין כזה דבר "חוסר פרופורציה" אלא מה שנחוץ כדי להגן על שטח ריבוני והאזרחים שחיים בו.

ועוד: בכלל לא מעניין אותי אם זה בגלל הבחירות, בגלל לבני, בגלל ביבי או בגלל ברק. מעניין אותי שאני מקבלת מההנהגה (ולא משנה שהיא חרא, כן?) חזית שאומרת: לא איכפת לנו מה תגידו שם בחו"ל- המהלך הזה מתבקש. מעניין אותי שהתקשורת כאן, בניגוד למערכות קודמות, תופסת את עצמה קצת בידיים ולא מפרסמת רק מאמרי דעה פרו-פלסטינים ותמונות של נשים פלסטיניות בוכיות. מעניין אותי שהמשטרה עוצרת ערבים ישראלים לפני שהיא נאלצת להרוג איזה כמה ולהגיע לועדת חקירה מטומטמת. מעניין אותי שהרוב כאן מתחיל להבין שטילים לא מגיעים לאשדוד בגלל שישראל רעה.

רק שלא יורידו בעזה איזה בית חולים בטעות, וכל התחושות הטובות האלה ילכו קיבינימט (וברק באמת לא יעבור את אחוז החסימה).
נכתב על ידי , 30/12/2008 10:53   בקטגוריות עם ומדינה  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)