לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

התחביב החדש בבית


לאחרונה התפתח תחביב חדש בסוף ארוחות שבת: לעבור על כל השו"ת הסלולרי באחד מהעלוני שבת. אתם לא תאמינו איזה שאלות אנשים שואלים, ואתם עוד פחות תאמינו מה עונים להם.

העניין הוא שאנחנו קוראים שאלה, כל אחד עונה מה הוא חושב על זה ומתפתח מיני-דיון הלכתי. ואז קוראים את התשובה בעלון ואז אחי מנסה לנחש איזה רב כתב אותה (והוא קולע, ברוב המקרים).

בכל מקרה, הייתה שאלה בסגנון הזה: "אני רווק, אני מרגיש בשל לנישואים אך לא מצליח למצוא שידוך. אילו פרקי תהילים עליי לקרוא?" האחים שלי ואני, ואפילו קצת אמא, נקרענו מצחוק. ואז אבא לקח את הצד האחראי, הסתכל עליי טוב טוב בעיניים ואמר לי לא לצחוק על זה, כי אתה אף פעם לא יודע מתי תצטרך עזרה בעניינים האלה. התשובה של הרב, אגב, הייתה שהוא יכול לקרוא פרקי תהילים אקראיים וזה יהיה בסדר.

נראה לי שאבא שלי חושב שאני צריכה להתחתן. נראה לי שהגעתי לגיל שההורים מתחילים להלחץ אם אין לך חבר. פייי, נראה לי שמצפות להורים שלי עוד כמה שנות לחץ.


נכתב על ידי , 3/1/2009 11:18   בקטגוריות אני  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)