לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

פראג הקטנה


אתמול בחור ואני היינו בפראג הקטנה בפיתוח. אני לא נוטה לעשות ביקורות על חצאי מסעדות, אבל כל כך נחמד שם שאתם חייבים לדעת מזה. כולכם חוץ מהמרסס, שכבר יודע. איזה חצי שנה הוא אומר לי לבוא איתו לשם ואיכשהו זה לא מסתדר אף פעם ("איכשהו"=אני חרא של חברה). אתמול כששלחתי לו הודעה ואמרתי שאני שם הוא מיד התקשר כדי לרצוח אותי אבל התאפק ובכל זאת ביקש שאעביר לו את הברמן ואמר לו לפנק אותנו קצת.

למה אני לא נוטה לעשות ביקורות על פאבים? כי אין מה להגיד, בעצם. חוץ מזה רביעי בערב הוא בכלל לא אינדיקציה לפאב. נסכם את זה ככה:
אם אתם חובבים את הנורמה ג'ין ומחפשים לגוון, לכו לשם. אם אתם רוצים פאב טוב עם אוכל טוב, לכו לשם. אם אתם סתם מחפשים פאב בית חדש, לכו לשם. עם 14 בירות מהחבית, בר עשיר במיוחד, אוכל סבבה וברמן נחמד קשה לטעות.

קחו בחשבון: המנות יוצאות לאט. פראג פראג, אבל זה בסדר להחזיק קצת חזה עוף במקרר ולא ללכת לשחוט תרנגולת עם ההזמנה.
עוד דברים שראוים לציון: יופי של שירותים, אחלה קפה.

ציון:
כי "האוכל יוצא לאט" במקום שאוכל זה לא העיקר לא צריך להוריד הרבה מהציון.
שווה ללכת: פשוט כן.

פראג הקטנה (האתר של הסניף באלנבי)
המנופים 8, הרצליה פיתוח
נכתב על ידי , 22/1/2009 07:41   בקטגוריות ביקורת מסעדות  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)