לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

מאין באת?


בחנות הוירטואלית החדשה שלנו, שמקבלת את שירותי הסליקה שלה מחברת ענק בחו"ל, כתוב בסוף טופס ההזמנה שאנחנו מפתחי התוכנה ואנחנו יושבים בישראל.

היום הבוס ביקש ממני לשאול את חברת הסליקה אם אפשר להוריד משם את ה-Israel הזה.

מה אני אגיד לכם... אני לא אוהבת את זה. מה יש לנו להתחבא? אנחנו חברה ישראלית. יש בישראל מיליוני פיתוחים טכנולוגיים. הרבה פיתוחים טכנולגיים ישראלים הם אחלה. גם שלנו אחלה.

אני מבינה- קריאות לחרם עולמי על ישראל כל שני וחמישי ו"אכן תמונות קשות". קיבלתי. אבל אני חושבת שאם כל חברה ישראלית עם פיתוח מצוין לא תסתיר את העובדה שהיא ישראלית, בקריאות הבאות לחרם אנשים יגידו לעצמם- "מה, אתם משוגעים? מה הקשר בכלל? אני רוצה לדבר באייסי!".

מה אתם חושבים? להסתיר את העובדה שאתה חברה ישראלית כדי להמנע מאיזה אנטגוניזם מובנה? האם בכלל קיים אנטגוניזם כזה? להיות חכם או להיות צודק?
נכתב על ידי , 8/2/2009 09:58   בקטגוריות עם ומדינה, עבודה  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)