לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009

סמסטר ב'


1. המרצה בארכיטקטורת מחשבים עושה רושם של נורא ואיום. איזה מן מרצה אתה אם אתה גורם לסטודנטים שלך להרגיש מטומטמים כשהם שואלים שאלות? נגיד, בשיעור הראשון הוא התחיל פתאום לכתוב על מיני אפסים ואחדים בקוד בבסיס -1, 1, 3, 6. שמה הקשר בכלל. בחוצפתי הפרעתי לו ואמרתי שאני לא מבינה מה אנחנו עושים. והוא אמר לי "אנחנו כותבים קוד". לא, ואני חשבתי שאנחנו מבשלים ארוחת ערב.

2. המרצה במבנה נתונים לא מנוסה. היא כנראה בחורה חכמה מאוד, אבל אני עוד לא סגורה על עד כמה היא מוכשרת בללמד. זה נראה לי כמו כיף, מבנה נתונים. ואני יודעת שהמשפט הזה עוד יבוא לי בהפוכה.

3. המרצה ב-C++ הוא... הוא לגמרי גראז' גיק. והוא משעשע ממש. הוא מאלה שהיה להם שעון בינארי בשלב כזה או אחר בחיים, והיו חוזרים אליו בכיף אם זה לא היה נחשב אובר-אנקול.


זה נראה כמו סמסטר עמוס אבל כיף. אבל אני חודשת שעדיין משעמם לי. אולי אני אתחיל ללמוד שפה חדשה או משהו. אני פשוט לא יודעת איזו.


אה, רגע, זה מזכיר לי:
אתמול הייתה החתונה ההיא, נכון? אז היה אחלה. וישבה איתנו בשולחן איזו ידידה של האקס והחברים שלו מקורס תכנות. טוב שהיא לא מעריצה את האקס שלי, הפוסטמה הזאת. כל דבר שהוא אומר, "יא, כמה אתה מוכשר", "יא, כמה אתה חכם". אידיוטית. בקיצור, היא שומעת שאני לומדת במכללה לתואר שני והיא שואלת אם עשיתי תואר ראשון במדעי המחשב. אז הרבצתי בה קצת תואר-ראשון-תואר-שני. איזה מבט קיבלתי ממנה, יא אללה. זה היה כיף.
נכתב על ידי , 5/3/2009 01:12   בקטגוריות אני, לימודים אקדמיים  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)