לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009

אתם מכבים את המחשב?


אני לא מכבה את המחשב. אני בכלל לא חשבתי על לכבות את המחשב. מחשב זה כמו מקרר- תמיד מחובר.

אבל גוגל מתחילה בקמפיין להעלת המודעות- אם אתה לא משתמש במחשב, כדאי שתכבה אותו. אם הרבה אנשים (לא הבנתי כמה) יעשו את הצעד הזה, תוך שנה אפשר להוריד את פליטת ה-CO2 של האנושות בכמות זהה להורדה של 11 מיליון מכוניות מהכביש, ולחסוך כמה אלפי דולרים בחשבון החשמל.

אני לא מבינה הרבה בהתחממות כדור הארץ ואני לא חיה חיים ירוקים במיוחד (אני מצטערת, מאז שקיבלתי את המזדה 3 אני נוהגת בצורה לא מאוד חסכונית בדלק), אבל זו יוזמה מעניינת. בייחוד אחרי שדובר בחודש שעבר על האפקט המזהם של חיפושים בגוגל, והתשובה של גוגל לא הייתה מספקת. לא שזה עניין הרבה אנשים, לקבוצה שמתנגדת לגוגל בפייסבוק יש 30 חברים בלבד.

התחממות גלובלית או לא התחממות גלובלית, גוגל ממשיכה להראות שהיא אחת החברות החכמות אי פעם. והיי, באמת אף פעם לא עלה בדעתי לכבות את המחשב כשאני הולכת לישון, גם כשהוא לא מוריד שום דבר...
נכתב על ידי , 8/3/2009 10:25   בקטגוריות צרכנות  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)