לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009

תשובות לשאלון השבועי


כמה נפשות אתם בבית?
נפש אחת וציפור שיר וואנאבי אחת.

כמה שנים את גרה בבית הזה?
0.834. שזה 10 חודשים.

וכמה דירות עברת לפניו?
4. הבית בבואנוס איירס, הדירה הראשונה ברחובות, הדירה הראשונה בכפ"ס והבית של ההורים עכשיו בכפ"ס.

האם יש מקום בבית שאת אוהבת במיוחד?
השירותים הקטנים.

מה את לא אוהבת בבית שלך?
שכשיש רוח אז כל החלונות והתריסים והדלתות דופקים, כי הכל ישן כזה. אה, ושבחלון שלי יש תריסים בלי חלון. ושבדלת הזזה שלי אין ציר תחתון. זה עושה הרבה רעש. אה אה! ואת המונה מת"ם המזדרגג הזה. זה ממש ללכת להביא אבקת חשמל, החרא הזה.

מה לדעתך חשוב שיהיה בכל בית?
חום ואהבה. ואוכל.

תארי את בית חלומותייך- כיצד הוא ייראה?
יהיה לי חדר ארונות. הדימוי המביך ביותר שיש לי זה החדר ארונות של קארי בסרט של סקס והעיר. כזה חדר ארונות. בשביל כל שאר הדברים המגניבים שיהיו לי בבית אני סומכת על החלומות של יוסי (המטבח, נגיד, באחריותו).

מה מסמל בשבילך המושג בית?
אני לא יודעת לכתוב את זה. יכולת הביטוי שלי מוגבלת כאן.

מה עדיף, דירה או בית פרטי? מדוע?
אני לא יודעת גם כן. אחרי שאנסה את שניהם נדבר שוב :)

אגב בתי חלומות...

נכתב על ידי , 11/5/2009 11:06  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)