לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009

White hall


היום הבחור החליט שאני חולה בגלל שאני לא אוכלת מספיק בשר. לא משנה שהייתי קודם אצל הרופא והוא אמר שהיה לי וירוס שהיה הטריגר להתקף אסטמה חמור ונתן לי יומיים בבית. ואז, בגלל שאמרתי שאם כבר אז נלך למסעדה שעוד לא היינו בה כי מזמן לא הייתה פה ביקורת, הגענו לוואיט הול בהרצליה.

המקום נראה בסדר. נחמד כזה, לא משהו מיוחד. המלצרים היו נחמדים מאוד, והשירות היה סבבה. עם זאת, ישבנו שם ב-7 בערב... לא שעה עמוסה במיוחד. בגלל שאין לי הרבה מה להגיד כאן, נעבור ישירות לאוכל.

בתחילת הארוחה אתה מקבל על חשבון הבית לחם ומטבל, סלט ירקות וכנפיים ברוטב צ'ילי מתוק. שיהיה לך נעים עד שהסטייק יוצא. הלחם היה סביר, הסלט היה מעולה ממש והכנפיים היו טעימות. עד שהגענו ל-2 כנפיים מהודרות בקצת נוצות. אז אמרנו למלצר שיש על הכתפיים נוצות, הוא אמר שזה באמת לא בסדר, ושאל אם להביא לנו חדש. אמרנו שלא צריך. הוא התעקש להחליף לנו בכל זאת. אז הוא הביא לנו חצי מנת כנפיים חדשה ופירקנו אותה בלי להתבלבל :)

המנות שלקחנו: סטייק פילה בשבילי, סטייק סינטה בשבילו. כשהמנות הגיעו, אני טענתי שהסינטה נראית הרבה יותר טוב מהפילה, והוא טען בדיוק את ההפך אז החלפנו. הזמנו את הסטייקים עם ירקות מאודים, שלא היו שווים אכילה (אני יודעת שירקות מאודים לא נשמע טוב מלכתחילה אבל אפשר, נגיד, לעשות שיהיה להם טעם כלשהו). ממה שראיתי בשולחנות אחרים, גם שאר התוספות שמגיעות עם הבשר (אורז, צ'יפס) הן די קטנות.

שני הסטייקים היו עשויים טוב ובמידה שהזמנו אותם. עם זאת, הם לא היו סטייקים טובים. הם לא היו עסיסיים או אפילו טעימים במיוחד. סתם בשר.

יין הבית הוא אחד מהיינות הצעירים של תשבי (נראה לי שזה הקברנה פטיט סירה), והוא סבבה.

בקיצור, נחמד, לא משהו מיוחד. מה שכן, יש להם שם איזו חליטת תה עם קקאו וג'ינג'ר. משהו מגניב. היה שווה ללכת להכיר טעם חדש כזה :)


ציון:
שווה ללכת: אם אתם אוכלים צהריים באיזור ואוכלים בעסקית. לארוחת ערב, אני חושבת שיש מסעדות בשר טובות בהרבה במחירים דומים. שום דבר לא רע מסעדה הזאת, אבל גם לא טוב במיוחד. בתור סטייק האוס, לדעתי הוא לא מספק את הסחורה.

White Hall
משכית 35, הרצליה.
נכתב על ידי , 12/5/2009 22:32   בקטגוריות ביקורת מסעדות  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)