לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009

talker.co.il


החלטתי לתת לחבר'ה צ'אנס ולנסות להשתמש בטוויטר בעברית.

כמה דברים:

1. אתם משיקים שירות בעברית שקיים גם באנגלית? סבבה. לא יכולתם לעלות על שם "ישראלי" יותר לשירות הזה? טוקר זה הכי טוב שהחבר'ה בנענע10 יכלו לעלות עליו? אני לא אומרת לקורא לזה "ציוץ", "צפצופים"או "ציפור שיר". בכלל, לא רעיון טוב לשים הרבה tz בשם של האתר. אבל אם כבר מתרגמים שירות לעברית, אני בטוחה שאפשר למצוא לו שם טוב יותר משם באנגלית. ואם שם באנגלית, אפשר שם פחות בנאלי מטוקר.

2. אם טוקר הוא מ"בית היוצר" של נענע10, וכבר מפרסמים לי אותו בחדשות של הבלוג, היה אפשר להוסיף וידג'ט לרשימות כך שהעדכונים שלי מטוקר יגיעו לחלון ברשימות של הבלוג. שזה בכלל, פיצ'ר שאני בטוחה שכבר רבים ביקשו אותו מישראבלוג בקשר לטוויטר עצמו. אפשר גם להוסיף בעריכת הבלוג אופציה שתפורסם הודעה על פוסט חדש בטוקר (עם אופציה להוסיף כמה מילים כזה, כמו מסר למנויים). זה לא צריך להיות מסובך כשהכל קורה בבית היוצר של נענע10. יש פה קהילה שחידושים בתחום ה"מה אני עושה עכשיו" מעניינת אותה. אם רוצים שטוקר יצליח מהר, להתחיל לרוץ איתו עם קהל שכבר קיים זה פשוט מתבקש.

3. אם אתה כותב בטוייטר הרגיל שלך העברי מתעדכן ולהפך. זה נחמד. גם טוויטרפוקס מתעדכן, שזה בכלל נחמד.

4. כשמעדכנים את העברי לא רואים את העדכון מייד על המסך. כתוב לך שזה נשלח בהצלחה אבל לוקח לזה כמה שניות להופיע למטה. אני מעריכה שעוד יעבדו על זה. זה נראה לי כמו משהו, נגיד, נורא חשוב בשביל שירות של עדכונים מיידיים.

5. חייבים חייבים לגרום לטוקר להראות טוב יותר. זה נראה קצת כמו "מייק" ו"אביבס".

בינתיים, זה נראה לי במקרה הטוב כמו דרך להגיע לטוויטרים של חדשות או אישיויות כאלה ואחרות ("סלבס", מה שנקרא. נגיד, ציפי לבני היא סלב). במקרה הרע זה נראה לי כמו, "כמה מעט פיתוח אנחנו צריכים להשקיע כדי לעשות מלאנתלפים כסף מ-SMSים?".

בכל מקרה, אני באמת נותנת צ'אנס לטוקר. נראה איך הוא יתפתח בחודש הקרוב.

____
שימו לב לקטגוריה החדשה "אני וישראבלוג". הבנתי שלאחרונה יש לי מלא פוסטים שקשורים לחיים בישראבלוג, לשינויים בישראבלוג או לקשר הזה בין ישראבלוג לנענע10. הקטגוריה הזאת תאחד את כל אלה.
נכתב על ידי , 17/5/2009 10:24   בקטגוריות ישראבלוג  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)