לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 40

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009

יוזביליטי טסט


בימים אלה ממש אני עובדת, בשיתוף פעולה פורה עם בחורה שווה במיוחד, על שינויים בעיצוב של הבלוג שלי.

הבנתי שזה יהיה יותר מדי עבודה להעביר את הבלוג לוורדפרס ולעשות אותו לאתר אמיתי, כולל העברה של כל התכנים והתגובות שראו אור ב-4 שנים שהבלוג הזה באוויר.

אז לכבוד יום ההולדת ה-4 של הבלוג, שחל ממש שלשום*, החלטתי להריץ בניכם מבחן שימושיות לפני שאני משנה דברים. אם אני נוגעת פה בדברים שאתם ממש לא רוצים שאני אגע בהם, אנא השאירו תגובתכם :)

1. "הקבועים שלי"- האם אתם נוטים להכנס לבלוג דרך "הקבועים שלי"?
2. "הצג תגובות כאן"- אתם משתמשים באופציה הזאת, או מעדיפים לפתוח תגובות בחלון חדש?
3. האם אי פעם שלחתם פוסט מכאן, או מבלוג אחר, ל"שווה קריאה"? האם אתם בכלל יודעים מה זה "שווה קריאה"? (אני לא).
4. האם אתם מנויים לבלוג בSMS? האם אתם מנויים לבלוגים אחרים בSMS?

תודה על שיתף הפעולה :)


___
* כבר אין לי מחברת עם דפים חלקים. הכל פה. אם אני אמות פתאום, הבלוג זה החומר הכתוב שאותיר אחריי. מעניין אם יש פה פוסטים שאפשר להפוך לשיר...
נכתב על ידי , 18/5/2009 13:40   בקטגוריות ישראבלוג  
54 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




115,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)